درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47894صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 19 مهر 1400 - 10:40
جذب، انگیزه بخشی و برانگیختن وفاداری کارکنان
بیل گیتس و استیوجابز را شاید بتوان شناخته شده ترین عاشقان فناوری دانست. طی 3 دهه، مایکروسافت و اپل باهم رقابت کردند و در این 30 سال، بیل گیتس و استیو جابز باهم دوست شدند. پس از مرگ جابز، گیتس در توییتر نوشت، «کسانی که به این اندازه خوش شانس بودند که با استیو کار کنند، افتخاری بزرگ در زندگی کسب کردند. من دلم برای استیو تنگ می شود».
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کارآفرینان بزرگ، ماجراجویان جهان فناوری و مدیران چه درس هایی از استیو جابز گرفتند؟

10 سال پیش، استیو جابز در سن 56 سالگی پس از یک سال مبارزه سخت با بیماری سرطان از دنیا رفت. مرگ او، مرگی نابهنگام برای جهان فناوری بود چراکه استیو جابز در دوره خود، مظهر نوآوری، خلاقیت و موفقیت به شمار می رفت. بسیاری از کارآفرینان و فن آوران بزرگ و کوچک در جهان از استیو جابز ایده گرفتند و او را الگوی خود قرار داده اند. اما کارآفرینان بزرگ، ماجراجویان جهان فناوری و مدیران چه درس هایی از استیو جابز گرفتند؟

بیل گیتس و استیوجابز را شاید بتوان شناخته شده ترین عاشقان فناوری دانست. طی 3 دهه، مایکروسافت و اپل باهم رقابت کردند و در این 30 سال، بیل گیتس و استیو جابز باهم دوست شدند. پس از مرگ جابز، گیتس در توییتر نوشت، «کسانی که به این اندازه خوش شانس بودند که با استیو کار کنند، افتخاری بزرگ در زندگی کسب کردند. من دلم برای استیو تنگ می شود». از آن زمان، گیتس بارها درباره جابز صحبت کرده است. به ویژه در این باره که به استیوجابز درباره انگیزه او و صحبت کردنش در جمع حسادت می کرده است. گیتس می گوید:«او یک جادوگر در انگیزه بخشی به مردم بود. من خود جادوگر کوچکتری بودم که تحت تاثیر او قرار نمی گرفتم اما می دیدم که مردم را طلسم می کند و به مردم نگاه می کردم و می دیدم که سحر شده اند».

گیتس در سال 2019، در گفت وگویی با وال استریت ژورنال از این گفت که جابز استعدادی خدادادی در جذب مخاطب داشت، حتی زمانی که مشغول صحبت کردن درباره یک محصول نامطلوب بود.

کمی پیش از مرگ، استیو جابز مدیریت اپل را به تیک کوک سپرد. اما حتی تیم کوک، که 14 سال در کنار جابز کار کرده بود، می گفت برای جایگزین شدن با او آمادگی لازم را نداشته است. در سال 2019، تیم کوک در مراسمی در دانشگاه استنفورد، از درس های ارزشمندی گفت که از جابز آموخته بود. کوک گفت «14سال پیش استیوجابز همینجا ایستاد و به دانشجویان پیش از شما گفت زندگی شخص دیگری را زندگی نکنید، چراکه زمان شما محدود است. حالا من یک نکته دیگر به آن اضافه می کنم؛ مربیان شما ممکن است شما را برای انجام کاری آماده کنند، اما این به معنای حاضر بودنتان نیست».

کوک در این سخنرانی به تنهایی ای اشاره کرد که پس از مرگ جابز در کار احساس کرده که به او نشان داده آمادگی یافتن با حاضر بودن برای انجام کار تفاوت هایی دارد. او به فارغ التحصیلان استنفورد گفت زمانی که نوبت به رهبری آن ها در هر شرایطی برسد، آن ها قرار نیست به طور کامل برای انجام کار حاضر باشند و این مشکلی ندارد. کوک گفت:«قرار نیست کاملا آماده باشید. امید در تاریکی خودش را نشان می دهد. در چالش ها راه را پیدا می کنید. در مسیری که تنهایی می پیمایید، به دیدگاه اصلی خود درباره کار برسید».

ایلان ماسک به تازگی در توییتر نوشت کاش فرصت صحبت کردن با استیوجابز را حتی یک بار پیدا می کرد. ایلان ماسک که به دلیل ایده های خارق العاده و شگفت انگیزش با استیو جابز مقایسه می شود، در مصاحبه هایش می گوید تلاش می کند در انگیزه بخشی و جذب وفاداری کارکنان مثل استیو جابز عمل کند. مدیرعامل تسلا اعلام کرده مدیریت موسس اپل از این منظر الگوی تسلاست. به گفته ماسک «شرکت فقط مجموعه ای از افراد است که دور هم برای انجام کار مشترکی جمع شده اند. توانایی جذب و انگیزه بخشی به کارکنان نقش مهمی در موفقیت آن دارد. این یک حقیقت ابتدایی در کار است که گاهی مردم آن را فراموش می کنند».
 

منبع: http://www.tccim.ir

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد