درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4777صفحه نخست » شنبه، 2 شهریور 1392 - 08:48
فیس‌بوک‌باز‌ترین سیاستمدار ایرانی کیست؟
  

شارا-  فعال‌ترین عضو فیس بوکی سیاستمداران ایرانی کسی نیست جز محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دولت حسن روحانی. ظریف که صفحه فیس بوک‌اش پس از انتصاب به سمت وزرات امور خارجه با اقبال زیادی روبرو شده تا این لحظه توسط بیش از ۷۰ هزار نفر پسندیده شده است

به گزارش شارا، از زمان متداول شدن عضویت و اشتراک در شبکه‌های اجتماعی در ایران بیش از ۴ سال می‌گذرد، سایت شبکه اجتماعی فیس بوک در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در ایران تاکنون فیلتر شده است و دسترسی به آن جز به وسیله استفاده از انواع فیل‌تر شکن‌های موجود امکان پذیر نیست.
 

فیس بوک باز‌ترین سیاستمدار ایرانی کیست؟


با این حال و به دلیل اقبال گسترده جامعه ایرانی به شبکه اجتماعی فیس بوک برخی از سیاستمداران پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و برخی هم در آستانه انتخابات مجلس نهم به بازکردن صفحه‌هایی برای هوادارانشان اقدام کردند.

صفحه‌هایی که البته هیچگاه به طور رسمی تعلق آن به خودشان را تایید نکردند و در نرم‌ترین مواضع اعلام شده تنها به ذکر این نکته که این صفحات احتمالاً توسط هوادارانشان ایجاد شده است اکتفا کردند.

در این میان می‌توان به صفحات ایجاد شده به نام سیاستمدارانی همچون محمدرضا باهنر، سید حسن خمینی، مهدی هاشمی و محمدجواد ظریف اشاره کرد.

صفحاتی که در اغلب موارد توسط فرزندان یا نزدیکان این سیاستمداران اداره می‌شود. از میان خانواده سیاستمداران برجسته زهرا و نعیمه اشراقی نیز نوه‌های دختری حضرت امام خمینی (ره) نیز فعالیت‌های قابل توجی در شبکه‌های اجتماعی دارند هرچند نمی‌توان آنان را جزء سیاستمداران دانست.

شاید بتوان متفاوت‌ترین نظر درباره فیس بوک را از آن آیت الله هاشمی رفسنجانی دانست که در این باره صراحتاً گفته است: «یک صفحه فیس بوک که هزینه‌ای برای مردم ندارد تبدیل به موضوع خبری در تمام تلویزیون‌ها و دستگاه‌های دنیا می‌شود، این گونه انفجار اطلاعات دیگر بسته نمی‌شود البته عوارض بدی هم دارد اما ما برخلاف عده‌ای که فکر می‌کنند این جریان‌ها خطرناک است فکر می‌کنیم این جریان به سعادت بشریت کمک می‌کند و چیز مبارکی در دنیاست.»

اما فعال‌ترین عضو فیس بوکی سیاستمداران ایرانی کسی نیست جز محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دولت حسن روحانی. ظریف که صفحه فیس بوک‌اش پس از انتصاب به سمت وزرات امور خارجه با اقبال زیادی روبرو شده تا این لحظه توسط بیش از ۷۰ هزار نفر پسندیده شده است و به سادگی و به دور از تکلفات مرسوم در میان سیاستمداران با دوستان فیس بوکی‌اش سخن می‌گوید.

وزیر امور خارجه در یکی از استاتوس‌هایی که در صفحه فیس بوکش گذاشته درباره انتقادات و حملات گسترده به نادر قاضی‌پور نماینده‌ای که در روز رای اعتماد به عنوان مخالف ظریف سخنرانی کرد واکنش نشان داد و شخصیت نادر قاضی‌پور را ستود و در عین حال از حمله کنندگان به قاضی‌پور خواست تا به اقوام و لهجه‌های مختلف ایرانی احتران بگذارند.

ظریف همچنین قول داده نظرات دوستانش را بخواهد و اگر فرصت کرد به آنان پاسخ بگوید.
منبع: افکار

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد