درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 15:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47755صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 28 شهریور 1400 - 18:54
انتصاب مشاور مدیرعامل و رئیس روابط‌عمومی گروه فراب
«علی‌اکبر خدابخش» با صدور حکمی از سوی مدیر عامل گروه فراب به عنوان «مشاور مدیر عامل و رئیس روابط‌عمومی گروه فراب» منصوب شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| «علی‌اکبر خدابخش» با صدور حکمی از سوی مدیر عامل گروه فراب به عنوان «مشاور مدیر عامل و رئیس روابط‌عمومی گروه فراب» منصوب شد.

به گزارش شارا به نقل از جهانی پرس، در این حکم انتصاب که به امضای دکتر «علی وکیلی»، مدیر عامل گروه فراب، رسیده، آمده است: «نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی، بدینوسیله به سمت مشاور مدیر عامل و رئیس روابط‌عمومی گروه فراب منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امور موفق باشید.»


علی‌اکبر خدابخش، 52 ساله و مدرس و مؤلف حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات است. تحصیلات او شامل کارشناسی در رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ارشد در رشته ژورنالیسم رسانه از دانشگاه صدا و سیما است. خدابخش علاوه بر دارا بودن تجربیاتی همچون تهیه‌کننده ارشد رادیویی، نویسنده، گزارشگر، خبرنگار و برنامه‌ساز صدا و سیما؛ دارای سوابقی همچون تدریس در دانشگاه‌های علم و فرهنگ، آزاد اسلامی و علمی کاربردی؛ مشاور معاون صدای رسانه ملی و مدیر روابط‌عمومی معاونت صدا؛ مدیر روابط‌عمومی شبکه‌های فرهنگ، پیام و آوا؛ مدیر پخش، نظارت و ارزشیابی شبکه‌های رادیویی پبام و آوا و مدیر مسئول و صاحب امتیاز مؤسسه انتشارات ایلیاگستر نیز هست.


وی همچنین دارای نشان درجه 1 تخصص از انجمن روابط‌عمومی ایران بوده و گواهی استاندارد ESCO از پاریس را دریافت کرده است. خدابخش در سال 1383 به عنوان مدیر نمونه سازمان صدا و سیما در سال 1383 معرفی شده و مجری و طراح نخستین برنامه رسانه ملی در حوزه روابط عمومی‌های کشور با نام «هنر هشتم» است که از رادیو فرهنگ و شبکه خبر پخش می‌شده است.


گروه فنی مهندسی فراب فعالیت خود را از سال 1371 به عنوان پیمانکار اصلی احداث نیروگاه‌های آبی در ایران، آغاز کرد و با کسب موفقیت در کسب و کار محوری خود، با گسترش محدوده فعالیت‌ها در پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاه حرارتی، صنایع ریلی و بهره‌برداری و نگه‌داری، اکنون یکی از پیمانکاران پیشرو در ایران با سابقه‌ای قابل اطمینان از نظر کیفیت، کارایی، اثربخشی و ایمنی در اجرای پروژه‌های زیربنایی است.


کسب عنوان‌های «صادرکننده نمونه و ممتاز خدمات فنی و مهندسی» در سال‌های 89 تا 97 و همچنین کسب «مدال افتخار صادرات» در سال 98، بیانگر موفقیت و عملکرد ممتاز فراب در عرصه اجرای طرح‌های بین‌المللی است.


فراب همچنین با انتخاب سازمان مدیریت صنعتی، دومین پیمانکار برتر کشور است و پروژه های زیربنایی متعددی را در حوزه‌های آب و انرژی در کشورهای کنیا، تاجیکستان، عراق و سریلانکا، اجرا کرده و یا در دست اجرا دارد.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد