درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 13:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47657صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 15 شهریور 1400 - 16:54
کووید-19: درس‌هایی برای ارتباطات بحران: برنامه‌ریزی پیش‌بینی
ژاکلین پارسل استاد دانشگاه- عضو هیات مدیره ایپرا و رئیس بخش انگلستان و ایرلند- مدیر اجرایی جاسبر الاینس لندن - یکی از ابعاد کلیدی روابط‌عمومی این است که بتواند چیزهایی را پیش‌بینی کند که نامشخص و ناشناخته هستند و علاوه بر آن برای همان چیزهای ناشناخته برنامه‌ریزی کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| "ژاکلین پارسل" استاد دانشگاه و عضو هیات مدیره ایپرا و رئیس بخش انگلستان و ایرلند- مدیر اجرایی جاسبر الاینس لندن در خصوص"کووید-19: درس‌هایی برای ارتباطات بحران؛ برنامه‌ریزی پیش‌بینی" سخنرانی ‌کرد.


وی عضو هیئت مدیرهIPRA، مشاور روابط‌عمومی و مربی، طراح برنامه درسی سفارشی و یک استراتژیست روابط‌عمومی است.


وی همچنین بیش از 30 سال تجربه جهانی و مشاوره با شرکت‌های بین‌المللی نفت و گاز، حمل‌ونقل، بانکداری، از جمله بسیاری از پروژه‌های توسعه و یادگیری سازمان ملل متحد در کارنامه خود دارد.


سابقه فعالیت در یک پروژه مهم مدیریت بین‌المللی اعتبار و اخبار با جذب رسانه‌های اجتماعی در اروپا در کنار کچام، لندن و ایالات متحده از جمله فعالیت‌های وی می‌باشد.


بخشی از سخنان پارسل: یکی از ابعاد کلیدی روابط‌عمومی این است که بتواند چیزهایی را پیش‌بینی کند که نامشخص و ناشناخته هستند و علاوه بر آن برای همان چیزهای ناشناخته برنامه‌ریزی کند.


برای برنامه‌ریزی پیش‌بینی شما باید بتوانید با تسهیل‌گران بین‌المللی و ماهر کار کنید که برای شرکت یا سازمان شما ناشناخته هستند و این یک فاکتور بسیار مهم است چرا که در این حالت آنها هدفمندتر عمل خواهند کرد.



لینک دانلود: http://kpri.ir/?p=6482

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد