درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47546صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 12:01
توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19
این مقاله به بررسی برخی از ملاحظات و کاربردهای هوش مصنوعی و راه‌های توسعه و مدیریت استفاده از هوش مصنوعی در عرصه‌های مختلف اختصاص دارد از جمله برنامه‌ریزی، پیش‌بینی مسایل غیرمترقبه و پیامدهای احتمالی آن، اهمیت دیتا و تنوع در شکل‌دهی به اعضای تیم‌های متشکل از هوش مصنوعی.
  

نویسنده: جانیک سی.سایپیر
دپارتمان حسابداری و سیستم‌های اطلاعاتی
دانشکده بازرگانی ویلانووا، دانشگاه ویلانووا، آمریکا
 


هوش مصنوعی در حال ایفای نقش حمایت‌کنندگی خود در مبارزه با کووید-19 است و شاید در آینده نیز بتواند ما را در بسیاری از زمینه‌ها به موفقیت‌های سریع‌تر و قاطع‌تری برساند و کاربردهای بیشتری پیدا کند. پس از همه‌گیری کووید-19، تلاش‌ها برای شناسایی و به‌کارگیری بیشتر و فراگیرتر هوش مصنوعی و سایر ابزارهای تحلیل اطلاعات در حوزه‎ های مختلف به‌شدت افزایش پیدا کرده است.

 

این مقاله به بررسی برخی از ملاحظات و کاربردهای هوش مصنوعی و راه‌های توسعه و مدیریت استفاده از هوش مصنوعی در عرصه‌های مختلف اختصاص دارد از جمله برنامه‌ریزی، پیش‌بینی مسایل غیرمترقبه و پیامدهای احتمالی آن، اهمیت دیتا و تنوع در شکل‌دهی به اعضای تیم‌های متشکل از هوش مصنوعی.

 

ما همچنین کاربردهایی را برای تحقیق و پژوهش و به‌کارگیری هوش مصنوعی در عمل پیشنهاد داده‌ایم. در پایان مقاله نیز به این نتیجه رسیده‌ایم که نیاز مبرمی به برنامه‌ریزی و بررسی دقیق و همه جانبه موضوعات مرتبط با توسعه و استفاده از هوش مصنوعی به عنوان راه‌حلی سریع و موثر وجود دارد که بایستی به آن توجه ویژه‌ای داشت.

واژه‌های کلیدی: هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، کووید-19، ویروس
کرونا، کاربردهای هوش مصنوعی، استراتژی، هوش مصنوعی با اهداف جدید، دیتا، تنوع تیمی
 

چکیده
1. مقدمه
2. ترکیب کردن استراتژی تکنولوژی اطلاعات با استراتژی‌های کاری
3. نتایج غیرقابل پیش‌بینی، غیرمنتظره و جانبدارانه هوش مصنوعی
4. بازتعریف اهداف هوش‏مصنوعی برای نشان دادن واکنش سریع و پیدا کردن راه‌حل‌های سریع
5. اهمیت دیتا و اطلاعات
6. تیم‌های متنوع و گوناگون برای توسعه و به‌کارگیری هوش مصنوعی
7. کاربردهایی برای تحقیق و پژوهش
8. کاربردها در عرصه عمل
9. نتیجه‌گیری
منابع

 

 

 

لینک دانلود: http://kpri.ir/product/توسعه-و-استفاده-از-هوش-مصنوعی-در-واکنش-ب/


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد