درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4754صفحه نخست » جمعه، 1 شهریور 1392 - 18:29
برندهای شخصی بزرگ در ایران - عزت الله انتظامی
  

دکتر محمود محمدیان ....... برند شخصی جزء مباحث بسیار مهم در حوزه برندینگ است. به ویژه در کشور ما که عده ای می خواهند با دوز و کلک برای خود برندسازی کنند. اتفاقا این موضوع باعث شده که من بحث برند شخصی را بیش از پیش در این سایت دنبال کنم .

 

در مطالب قبلی در خصوص عزت الله انتظامی و برند او بحث را شروع کردیم . خانم مهسا احمدی در خصوص ریشه ها ی شکل گیری این برند و عوامل موثر بر آن مطلبی را ارسال کرده اند که ضمن تشکر از ایشان می خوانیم .

 

مهسا احمدی می گوید :
خیلی فکر کردم که درباره ی برند شخصی آقای بازیگر سینمای ایران، عزت سینمای ایران ، اعتبار و آبروی سینمای ایران و به قول حمید فرخ نژاد کسی که می شود پشتش ایستاد و به این حرفه افتخار کرد چه بنویسم که شایسته ی این استاد عزیز باشد، اما هر بار دستم لرزید، تا اینکه تصمیم گرفتم بخشی از صحبت های خود استاد بزرگ را که در فیلم "...و آسمان آبی" که مروری بر زندگی و شخصیت او بود را برایتان نقل به مضمون کنم. مفاهیمی که به نظر من کاملا منطبق با بازاریابی، مشتری مداری و چگونگی شکل گیری برند شخصی استاد می باشد.


آقای بازیگر می فرماید که من وظیفه دارم برای کشورم و برای هموطنانم تا جایی که می تونم چیزی که مد نظر آنهاست و آنها دوست دارند را به نحو عالی ارائه بدم، شعار ندم تا بیننده واقعیت و زندگی رو ببینه


هنرمند باید کاری رو انتخاب کنه که برازنده ی سالهای بعد هم باشه. اگر با این نیت کار کنیم خود به خود سطح سینما بالا میره، و اگر سطح سینماگران بالا بره ، سطح تماشاگران هم بالا میره.


استقبال تماشاگر باعث شد که خیلی حواسم جمع باشه چی کار دارم می کنم.، باید خودت رو از نظر اجتماعی حفظ کنی، از نظر مردم شناسی حفظ کنی، آدم خیری باشی، بتونی یه کارهایی بکنی که برای مردم اهمیت داره.، تا وقتی زنده هستی باید به خاطر مردم کشورت و پیشرفت فرهنگ و هنر کشورت تلاش کنی، خودتو سالم نگه داری تا مردم استفاده ی هنری ببرن، مردم فراموش نمی کنند.


در مجله ی سینمایی 24 که از سایت ایسنا مطلبی را نقل کرده بود خوندم که استاد فرمودن "باید درس این حرفه را خواند، نه اینکه تنها لیسانس گرفت. خود من «گاو» را بازی کردم، در آلمان فعالیت‌های تئاتر داشتم اما در چهل‌وهفت‌ سالگی با سه بچه خواستم درس بخوانم و سر کلاس سمندریان نشستم".


استاد انتظامی عزیزم تا در سینه دل هست شما در دل ماندگاری

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

مرجع: http://sigmagroup.mihanblog.com/

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد