درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 03:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47429صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 15 تیر 1400 - 14:42
نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل
در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل، بر جایگاه مهم و تاثیرگذار روابط‌عمومی‌ها در انعکاس اخبار و تبیین اهداف و اقدامات انجام شده تاکید گردید.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل، بر جایگاه مهم و تاثیرگذار روابط‌عمومی‌ها در انعکاس اخبار و تبیین اهداف و اقدامات انجام شده تاکید گردید.
 
 به گزارش شارا به نقل از سبلان ما، محمد اهلی در این نشست مشترک گفت: در طول این چند سال اخیر، حوزه صنعتی استان از رشد و جهش فوق العاده ای برخوردار بوده است که جا دارد در این راستا از تلاش های استاندار اردبیل و تمامی مسئولان استانی تشکر و قدردانی گردد.
 
 وی ضمن تشکر از اقدامات موثر هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان افزود: روابط‌عمومیها به عنوان یکی از بخش های مهم سازمان ها و شرکت ها محسوب می شوند و در صورتی که این بخش در یک سازمان فعال نباشد معرفی دستاوردهای آن سازمان به صورت ابتر باقی خواهد ماند.
 
 اهلی در خصوص وضعیت شهرک های صنعتی استان اردبیل خاطر نشان کرد: در طول چند سال اخیر از حضور چشمگیر سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی مواجه هستیم که این می تواند هم یک خبر خوب برای استان باشد و هم می تواند یک خبر بد محسوب شود.
 
 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: خبر خوب به این علت می تواند باشد که با حضور سرمایه گذاران و افتتاح طرح های مختلف تولیدی، استان اردبیل به سمت صنعتی شدن پیش می رود و خبر بد مربوط به اتمام زمین قابل واگذاری به متقاضیان در شهرک های صنعتی است.
 
 وی ادامه داد: البته برای حل این مشکل قدم های بسیار مناسبی برداشته شده است که از جمله آن می توان به تملک 95 هکتاری شهرک صنعتی اردبیل(2) و شروع عملیات اجرایی فاز 200 هکتاری این شهرک اشاره نمود که برای تسریع در آماده سازی نیازمند حمایت هرچه بیشتر مسئولان استانی و کشوری هستیم.
 
 در این نشست، غلامحسین غاربی مشاور و مسئول روابط‌عمومی استانداری اردبیل ضمن تبریک فرا رسیدن هفته صنعت و معدن بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه صنعت گفت: با تلاش های استاندار اردبیل در طول این چند سال اخیر، صنعت استان از جهش چند برابری برخوردار بوده است.
 
 وی ادامه داد: تلاش مضاعف برای معرفی دستاوردهای صنعتی استان، بایستی در سرلوحه برنامه های روابط‌عمومی‌ها قرار گیرد که در این بین، روابط‌عمومی‌ها باید از خود تلاش وافری نشان دهند.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان اردبیل افزود: حتی اگر یک روز هم از طول عمر دولت تدبیر و امید باقی مانده باشد باید در انجام وظایف خود عدول نکنیم و در راه اطلاع رسانی صحیح و تاثیر گذار حرکت نمائیم.
 
 وی همچنین روابط‌عمومی‌ها را به تعامل سازنده تر با اصحاب رسانه دعوت کرد و ادامه داد: با تعامل هر چه بهتر با رسانه ها و قشر خبرنگاران می توان در تبیین دستاوردهای صنعتی استان موفق تر عمل نمود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد