درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 08:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47364صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 6 تیر 1400 - 22:31
نهمین شماره ماهنامه «روابط‌عمومی و صنعت» منتشر شد
جدیدترین شماره ماهنامه روابط‌عمومی و صنعت با گزارش برنامه‌های هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۰، یادداشت و مقالاتی در باب چالش‌ها و آسیب‌شناسی روابط‌عمومی و بررسی جایگاه روابط‌عمومی در صنعت کشور منتشر شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| جدیدترین شماره ماهنامه روابط‌عمومی و صنعت با گزارش برنامه‌های هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۰، یادداشت و مقالاتی در باب چالش‌ها و آسیب‌شناسی روابط‌عمومی و بررسی جایگاه روابط‌عمومی در صنعت کشور منتشر شد.
 
 به گزارش ایلنا، در نهمین شماره ماهنامه «روابط‌عمومی و صنعت» گزارش کامل برنامه‌های هفته روابط‌عمومی سال ۱۴۰۰ با توجه به نقش موثر روابط‌عمومی‌ها در حل مشکلات کلان و سازمانی کشور و همچنین اهمیت توجه به مسائل روز، با شعار «روابط‌عمومی؛ عامل پیوندها، مانع گسست‌ها» که از ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا دوم خردادماه برگزار شد، آورده شده است.
 
 دیدار و جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جلسه هم‌اندیشی با سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دیدار با محمدرضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، جلسه هم‌اندیشی با حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملییونسکو– ایران، تقدیر از مدیرعامل بهشت زهرا (س) به‌پاس زحمات مؤثر در دوره کرونا و مراسم تجلیل و تقدیر از پیش‌کسوتان و فعالان حوزه روابط‌عمومی تئاتر و رونمایی از پنج عنوان کتاب در حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه توسط انتشارات سیمای شرقاز جمله برنامه‌ها، جلسات و فعالیت‎‌های صورت‌گرفته در هفتۀ روابط‌عمومی سال ۱۴۰۰ بوده است.
 
 با توجه به هدف انتشار این ماهنامه که رشد دانش روابط‌عمومی و هم‌افزایی میان فعالان صنعت کشور و هم‌چنین ایجاد بستری برای فعالیت‌های فرهنگی و به نوعی پیوست فرهنگیو رونق، توسعه و تعالیصنعت در کشور است، به پشتوانه حضور نخبگان، اساتید و پیشکسوتان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی و همچنین مشارکت فعالان اقتصادی و کارآفرینانبه رسانه‌ای مرجع و راهگشا برای توسعه و تعالی اقتصاد ملی کشور تبدیلشده است.
 
 در این شماره ماهنامه، یادداشت و مقالاتیاز سیدغلامرضا کاظمی دینان (رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی)، بهروز راعی، امیرعباس تقی‌پور (مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات)، محمد سلطانی‌فر (رئیس کمیته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک)، بهنام تقی‌پور، داوود زارعیان، بهروز تقی‌پور، محمود ترابیان، احمد یحیایی ایله‌ای، خسرو رفیعی (رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران)، حمید شکری‌خانقاه، سیدشهاب سیدمحسنی (رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی)، مریم سلیمی، ایمان قربانی، محمد احمدی‌آذر، جمشید قزوینان، مریم وحیدنیا، مرتضی مرادی، یگانه قاسمی، یاسر علیزاده، محبوبه رنجبر، غلامرضا اسکندری، محمود احمدی، دانیال خجسته، بهروز غریب‌پور (نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر)، علی طهماسبی وگفت‌وگو با حسن رضایی، حسین امامی (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی) و… را می‌خوانید.
 
 ماهنامه «روابط‌عمومی و صنعت» با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور، سردبیری بهروز راعی، دبیر تحریریه بهروز تقی‌پور، گرافیک و صفحه‌آرایی نگار آشتیانی عراقی، مدیر روابط‌عمومی یگانه قاسمی، مدیر مالی سمیرا کیانی، آگهی و تبلیغات آزاده آخوندی با قیمت۳۰هزار تومان در ۶۴ صفحه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
 
 علاقه‌مندان برای تهیه نسخه فیزیکی این ماهنامه می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۰۷۶تماس بگیرند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد