درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47239صفحه نخست » سه شنبه، 11 خرداد 1400 - 20:53
سرویس پولی «توییتر آبی» با اشتراک ماهانه حدود ۳ دلار در اپ‌استور قرار گرفت
شرکت توییتر، خدمات جدید پولی را با نام «توئیترآبی» در فروشگاه‌ اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند (اپ‌استور) قرار داده است که نشان می‌دهد این رسانه اجتماعی احتمالا به زودی سرویس پولی خود را راه‌اندازی می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| شرکت توییتر، خدمات جدید پولی را با نام «توئیترآبی» در فروشگاه‌ اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند (اپ‌استور) قرار داده است که نشان می‌دهد این رسانه اجتماعی احتمالا به زودی سرویس پولی خود را راه‌اندازی می‌کند.

گرچه این برنامه دراپ‌استور قرار گرفته است اما هنوز برخی از ویژگی‌های آن کار نمی‌کند و در دسترس نیست.

توییتر مدت‌ها بود که به دنبال روش‌های بیشتری برای کسب درآمد می‌گشت. این شرکت در ماه آوریل گذشته اعلام کرد که ۱۹۹ میلیون کاربر دارد که می‌تواند هر روز از آن‌ها کسب درآمد کند.

در فروشگاه اپل (اپل استور) برنامه «توییتر آبی» با قیمت ۲.۹۹ دلار حق اشتراک ماهانه قرار گرفته است. در فروشگاه اندروید نیز این گزینه در بین «خریدهای درون برنامه‌ای» قرار دارد اما قیمت آن مشخص نشده است.

ویژگی‌های مورد انتظار برای سرویس پولی شامل گزینه آندو (بازگشت) است که به کاربران امکان می‌دهد توییت‌ها را برای چند ثانیه پس از ارسال آن برگردانند. ویژگی دیگر «مجموعه‌ها» نام دارد تا کاربران بتوانند فهرستی جداگانه از توییت‌ها ایجاد کنند و یک زنجیره توییتری را با سهولت بیشتری بخوانند.

جین مانشون وونگ، یکی از کاربران متخصص در حوزه فناوری برای نخستین بار این قابلیت جدید را در اپ استور شناسایی کرد. هنوز توییتر به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده است گرچه پیش از این چنین شایعاتی مطرح شده بود، اما این کاربر در توییتی همراه با چندین عکس نوشت که نخستین فردی است اشتراک ماهانه «توییتر آبی» را خریده است.

وی در توییت خود اضافه کرد که «توییتر آبی» همراه با تم‌های رنگی و همچنین سفارشی کردن آیکن‌های برنامه است.

دریافت پول از کاربران در ازای ویژگی‌های بیشتر می‌تواند توانایی درآمدزایی توییتر را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. تنها در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ این شرکت درآمد یک میلیارد دلاری کسب کرده است. یافتن منابع دیگر درآمدی می‌تواند این نوع شرکت‌ها را کمتر در معرض نوسانات برای تبلیغات و یا تغییرات فناوری مانند اقدام اپل در توقف ردیابی دستگاه‌های خود قرار دهد.

قابلیت «tip jar» نیز چند وقت پیش در توییتر معرفی شد که کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از طریق آن به یکدیگر کمک مالی کنند. البته در حال حاضر امکان کمک مالی به همه کاربران وجود ندارد و تنها گروه‌های خاصی را شامل می‌شود.

از این طریق به کاربران این امکان داده می‌شود تا علاوه بر لایک کردن و ریتو
 

منبع: https://per.euronews.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد