درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 22:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47181صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 5 خرداد 1400 - 11:09
گزارش برگزاری آیین پاسداشت مقام تلاشگران عرصه هنر هشتم در دانشگاه علوم پزشکی قزوین
آیین پاسداشت مقام تلاشگران عرصه هنر هشتم، عصر سوم خرداد 1400، در فضای بازِ مجموعه سعدالسلطنه قزوین برگزار شد و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از همکاری سازمان های زیرمجموعه شهرداری قزوین، بخاطر مشارکت در تهیه هدایا و همکاری در برگزاری برنامه، قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| آیین پاسداشت مقام تلاشگران عرصه هنر هشتم، عصر سوم خرداد 1400، در فضای بازِ مجموعه سعدالسلطنه قزوین برگزار شد و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از همکاری سازمان های زیرمجموعه شهرداری قزوین، بخاطر مشارکت در تهیه هدایا و همکاری در برگزاری برنامه، قدردانی کرد.


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: استفاده از هنر و خلاقیت، کار روابط عمومی را سخت و حساس کرده است

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر پیمان نامدار، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در آیین پاسداشت مقام تلاشگران عرصه هنر هشتم در دانشگاه، تصریح کرد که استفاده از هنر و خلاقیت، و لزوم داشتن سعه صدر، باعث شده است تا کار روابط‌عمومی، سخت و حساس باشد.

مسؤول حوزه سلامت استان قزوین، با قدردانی از تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی دانشگاه، ایثارگری های شبانه روزی آنان در انعکاس زحمات مجموعه دانشگاه، بویژه مدافعان سلامت را ستود و گفت: روابط عمومی، از نفش های بسیار مهم در دانشگاه برخوردار است و اگر مدیر واحدی، به این نقش بها ندهد، خود و مجموعه اش متضرر خواهند شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه روابط عمومی، با داشتن شناخت خوب از موقعیت های سازمان و جامعه، تجزیه و تحلیل اطلاعات، بهترین مشاور برای مدیریت سازمان است؛ گفت: این واحد، مسیری دو طرفه است که تبادل اطلاعات از طریق آن توسط مسؤولان سازمان و مردم، موفقیت ها را شکل می دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، انعکاس دیدگاه های مخاطبان درون و برون سازمان را توسط روابط عمومی، کار مهمی دانست و گفت: داشتن ارتباط با رسانه ها و افراد با نفوذ، حوزه کاری مهمی برای روابط عمومی است.

دکتر نامدار، اجتماعی شدن هدف های اجتماعی سلامت را مأموریتی ویژه برای روابط عمومی ذکر کرد و با قدردانی از تلاش روابط عمومی در ارتقای میزان مشارکت خیّرین سلامت در سال 99 نسبت به سال قبل از آن؛ گفت: روابط عمومی، حرکت به سوی ایفای نفش، برای دست یافتن به چهار هدف، شامل: آینده نگری برای کادر و ارتقای کیفیت آنان؛ داشتن عملکرد شفاف در بحران ها؛ اعتباربخشی به سازمان، از طریق اطلاع رسانی موفقیت های کوچک در کنار بیان موفقیت های ویژه و فرهنگ سازی در کادر سلامت و مردم، طبق سیاست های سلامت را سرلوحه کار قرار دهد.

وی ضمن آن که تأکید کرد که در این روزها، نباید هیچ گونه ابهامی درباره ویروس کرونا در ذهن مردم باشد و روابط عمومی می تواند این مأموریت را انجام دهد، گفت: مستندسازی فعالیت ها، بویژه در دوران بحران ها، مانند شیوع ویروس کرونا، از حوزه های کاری است که روابط عمومی باید به آن ورود کند تا در موارد مشابه در آینده، از تجربه آن ها استفاده شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین: آگاهی و دانستن، حق مردم است و روابط عمومی باید این حق را برای آنان تأمین کند

روز 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و در تقویم ایران، آغاز هفته روابط عمومی است. این مناسبت، انگیزه ای شد تا پس از دو سال وقفه، با برگزاری آیینی، از تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با تقدیم لوح سپاس و هدیه، قدردانی شود. در این برنامه، محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه، تأکید کرد که آگاهی و دانستن، حق مردم است و روابط عمومی باید این حق را برای آنان تأمین کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با اذعان به اینکه این آگاهی بخشی، در بحران ها، مانند دوران شیوع ویروس کرونا، حساسیت بیشتری دارد؛ از حمایت های رییس دانشگاه، معاونان وی، مدیران و کارکنان تمامی واحدها در تمامی رده ها و البته بطور ویژه از تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران حوزه هنر هشتم دانشگاه در ستاد و واحدهای تابعه، قدردانی کرد. وی خواستار ادامه حمایت ها و بیشتر شدن تلاش ها شد.

به گفته ارداقیان، با وجود تحریم های ظالمانه حاکم بر کشور و طبعا حوزه سلامت، و سختی های دوران شیوع ویروس کرونا؛ پروژه های سلامت محور خوبی در استان، راه اندازی شده است که افتتاح بخش رادیوتراپی مرکز آموزشی و درمانی مستقل ولایت قزوین و بی نیاز شدن مردم استان برای مراجعه به سایر استان به منظور دریافت این خدمت درمانی؛ گسترش دامنه فعالیت بیمارستان شهدای آبیک و فعال شدن ارائه خدمات پزشکی تخصصی به مردم شهرستان آوج، نمونه ای از آن است.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین: روابط عمومی، جایگاه افراد شایسته و متخصصان ارتباط است

سید حسین بی نیاز، مدیر روابط عمومی استانداری قزوین و مهمان مدعو برنامه، در سخنانی با تأکید به اینکه چون روابط عمومی، پیشانی سازمان است؛ پس جایگاه افراد شایسته و متخصصان ارتباط است؛ گفت: موفقیت روابط عمومی، موفقیت کل سازمان است.

رییس شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین، با قدردانی از تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، بیان کرد: عملکرد خوب شما، نه تنها باعث شد تا تلاش های مدافعان سلامت دیده شود، بلکه با آگاه کردن مردم، موجب شد، در حالی که حدود 40 روز از شیوع این همه گیری در کشور می گذشت، مردم، موضوع را جدی بگیرند و روز 13 فروردین 98 را در منزل سپری کنند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین، اطلاع رسانی انجام شده در این کمیته را رضایت بخش و ستودنی دانست و گفت: نتایج فعالیت در این حیطه، به همه مردم رسیده است.

بها ندادن به روابط عمومی، خطایی استراتژیک در سازمان

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین با اذعان به اینکه اگر مدیران سازمانی به تلاشگران حوزه روابط عمومی خود بها ندهند و آنان را مشاور خود نکنند؛ ابتدا، خودشان، سپس، سازمان و در نهایت، جامعه ضرر خواهد کرد؛ از دست اندرکاران روابط عمومی نیز خواست که آنان نیز خود را دست کم نگیرند.

بی نیاز، حاکم بودن دیدگاه بادکنکی در عرصه اطلاع رسانی یک سازمان، یعنی فقط پرداختن به تعریف و تمجید از مدیران را بسیار خطرناک دانست و گفت: این رویه، باعث می شود که کارکرد مسیر دو طرفه ارتباط بین مدیران و کارکنان سازمان با مخاطبانش در بیرون از سازمان مختل شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد