درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 13:55   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47004صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 11:48
پیام مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی
در جهان امروز که با توسعه رسانه ها و ظهور شیوه ها و ابزارهای نوین ارتباطی به ویژه شبکه های مجازی هر لحظه شاهد بسط و گسترش ارتباطات شبکه ای و تخصصی هستیم، توجه به ارتباطات و عواطف انسانی به عنوان پایه ای ترین عنصر جامعه بشری اهمیتی دوچندان یافته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا در پیامی، 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به ارتباط گران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، متن پیام منصور شیخ الاسلامی بدین شرح است:
«در جهان امروز که با توسعه رسانه ها و ظهور شیوه ها و ابزارهای نوین ارتباطی به ویژه شبکه های مجازی هر لحظه شاهد بسط و گسترش ارتباطات شبکه ای و تخصصی هستیم، توجه به ارتباطات و عواطف انسانی به عنوان پایه ای ترین عنصر جامعه بشری اهمیتی دوچندان یافته است.


روابط عمومی ها به عنوان یکی از ارکان مهم مدیریت و بخشی از نظام رسانه ای و اطلاع رسانی، نقشی مهم در مسئولیت ارتباط بین فردی و سازمانی و نیز توجه به جنبه های انسانی ارتباط برعهده دارند.


روابط عمومی ها به عنوان نقطه آغاز آگاهی بخشی، با بکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش روز، از طریق اطلاع رسانی شفاف، دقیق و درست و انسجام بخشی به پیکره سازمان در تعامل با مخاطبان درون و بیرون سازمان، زمینه تعمیق ارتباطات انسانی را فراهم می آورند.


اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین، آرزوی توفیق روز افزون دارم».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد