درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47004صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 07:54
پیام مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی
در جهان امروز که با توسعه رسانه ها و ظهور شیوه ها و ابزارهای نوین ارتباطی به ویژه شبکه های مجازی هر لحظه شاهد بسط و گسترش ارتباطات شبکه ای و تخصصی هستیم، توجه به ارتباطات و عواطف انسانی به عنوان پایه ای ترین عنصر جامعه بشری اهمیتی دوچندان یافته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا در پیامی، 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به ارتباط گران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، متن پیام منصور شیخ الاسلامی بدین شرح است:
«در جهان امروز که با توسعه رسانه ها و ظهور شیوه ها و ابزارهای نوین ارتباطی به ویژه شبکه های مجازی هر لحظه شاهد بسط و گسترش ارتباطات شبکه ای و تخصصی هستیم، توجه به ارتباطات و عواطف انسانی به عنوان پایه ای ترین عنصر جامعه بشری اهمیتی دوچندان یافته است.


روابط عمومی ها به عنوان یکی از ارکان مهم مدیریت و بخشی از نظام رسانه ای و اطلاع رسانی، نقشی مهم در مسئولیت ارتباط بین فردی و سازمانی و نیز توجه به جنبه های انسانی ارتباط برعهده دارند.


روابط عمومی ها به عنوان نقطه آغاز آگاهی بخشی، با بکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش روز، از طریق اطلاع رسانی شفاف، دقیق و درست و انسجام بخشی به پیکره سازمان در تعامل با مخاطبان درون و بیرون سازمان، زمینه تعمیق ارتباطات انسانی را فراهم می آورند.


اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین، آرزوی توفیق روز افزون دارم».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد