درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46937صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 - 23:29
از داوری تا مدیر مسئول رسانه ورزشی و مدیر روابط عمومی هیأت های ورزشی در شیروان
به انگیزه روز 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی توفیقی حاصل شد تا با یکی از داوران ملی فوتبال کشورمان در شیروان که خود از خاک خورده های سرزمین این دیار در شرایط مختلف بوده به گفتگو بنشینیم وی خود را اینگونه معرفی می کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| به انگیزه روز 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی توفیقی حاصل شد تا با یکی از داوران ملی فوتبال کشورمان در شیروان که خود از خاک خورده های سرزمین این دیار در شرایط مختلف بوده به گفتگو بنشینیم وی خود را اینگونه معرفی می کند.
 
 به نام خدا امید شاکری هستم متولد 25 اردیبهشت ماه سال 1366 در شهرستان شیروان خراسان شمالی دارای مدرک تحصیلی لیسانس در حال حاضر شاغل در اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان و مدیر گروه رسانه ورزشی و علاوه بر آن مدیر روابط عمومی بیش از ده هیأت ورزشی در این شهرستان که رسانه ورزشی شیروان را 6 سال است که راه اندازی کرده که از جایگاه خوبی برخوردار است ، در اینستاگرام و تلگرام هر کدام بیش از ده هزار نفر مخاطب را در خود جای داده است از وی به عنوان اولین فرد در فضای مجازی شیروان نام برد.
 
 امید شاکری به عنوان فردی متین ، متواضح ، خوش اخلاق و یکی از بازیکنان ، داوران خوشنام و با سلیقه این شهرستان یادکرد که همه ورزشکاران او را دوست دارند ،
 
 این ورزشکار با اخلاق می گوید در شبانه روزی بیش از 3 ساعت خواب ندارم و مابقی ساعات عمر خود را به تمرینات ورزشی و پیگیری اخبار و رویداد های ورزشی می پردازم.
 
 این داور ملی شیروانی بیشترین توفیقات خود را در زندگی مدیون خانواده مربیان ، حمید و مجید باقرزاده ، حسن صفایی ، بهمن ظفرمند و مرحوم جانباز 8 سال دفاع مقدس محسن شفاعتی می دانم که با کمک های فکری معنوی و ورزشی مسیر زندگی ام را تغییر دادند.
 
 شاکری رشته فوتبال را از سال 75 زیر نظر مربیان با تجربه و ارزنده فوتبال شیروان سپری کرد، این ورزشکار با اخلاق از ده سال داوری فوتبال خود می گوید ، مدرک درجه داوری ملی فوتبال را در دی ماه سال 1399 اخذ کردم و از آن زمان تاکنون در لیگ های پایه ، لیگ دسته سوم و هم اکنون در دسته دوم کشور سوت و به قضاوت پرداخته است.
 
 وی یکی از فعال ترین عناصر بخش فضای مجازی شهرداری شیروان شناخته شده است، وی با قدردانی از اصحاب رسانه که همیشه به عنوان یک یاور در کنار او هستند قدردانی و خواستار توجه آنان به توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران شد.
 
 غلامرضا مینا خبرنگار / عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شیروان در خراسان شمالی

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد