درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46914صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 - 21:28
شش قانون ایلان ماسک برای کارمندان تسلا
گفته می‌شود ده‌ها هزار نفر در تاسیسات تسلا مشغول به کارند که انتظار می‌رود همگی به شش دستور ماسک که به شرح زیر است، عمل کنند:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| گفته می‌شود ده‌ها هزار نفر در تاسیسات تسلا مشغول به کارند که انتظار می‌رود همگی به شش دستور ماسک که به شرح زیر است، عمل کنند:

۱. جلسات بزرگ ممنوع

«جلسات متعدد مُهر کهنه شرکت‌های بزرگ است که در طول مدت بدتر می‌شود. لطفا جلسات بزرگ تشکیل ندهید مگر مطمئن باشید برای همه کسانی که در آن شرکت کرده‌اند مفید است. در این صورت مدت آن را به حداقل برسانید.»

۲. جلسات متعدد نباشند

«از برگزاری جلسات پی‌درپی خودداری کنید مگر موردی بسیار فوری پیش آمده باشد. تعدد اینگونه جلسات پس از رفع فوریت باید هرچه سریع‌تر متوقف شود.»

۳. اگر نقشی در یک جلسه ندارید آن را ترک کنید

«اگر برایتان روشن است که نقشی در یک جلسه ندارید، آن را ترک کنید. ترک جلسه بی‌ادبی نیست؛ بی‌ادبی آن است که مردم را نگاه داشته و وقتشان را تلف کنید.»

۴. از واژه‌های بی‌معنا استفاده نکنید

«کلمات اختصاری یا بی‌ربط برای اجسام، نرم‌افزار یا روندها را در تسلا به کار نگیرید. در مجموع، از هرچه نیاز به توضیح داشته یا ارتباطات را محدود کند استفاده نکنید. ما نمی‌خواهیم دیگران تنها برای آنکه بتوانند در تسلا کار کنند، مجبور به از بر کردن مجموعه‌ای از واژگان باشند.»

۵. با همه مستقیما تماس بگیرید

«برای انجام کار باید از کوتاه‌ترین راه ارتباط ممکن استفاده شود نه از طریق «زنجیره قدرت». هر مدیری که بخواهد ارتباطات از طریق زنجیره قدرت و فرماندهی انجام شود، اخراج خواهد شد.

«از عوامل بزرگ به وجود آمدن مشکلات، ارتباط ضعیف میان ادارات مختلف است. راه حل این معضل جریان آزاد اطلاعات در تمام سطوح است. اگر قرار باشد برای انجام کاری میان بخش‌ها و ادارات، کارمند مربوطه با کارفرما حرف بزند، کارفرما با مدیر، مدیر با معاون رئیس کل، معاون رئیس کل با یک معاون دیگر رئیس که بعد او با کسی که عملا آن کار را انجام می‌دهد صحبت کند، اتفاق‌های بسیار ابلهانه‌ای رخ می‌دهد. مردم باید بتوانند مستقیما با یکدیگر حرف بزنند و بگذارند کار درست انجام شود.»

۶. از منطق پیروی کنید نه مقررات

«در کل، همواره از عقل سلیم پیروی کنید. اگر نتیجه رعایت "مقررات شرکت" در مورد به‌خصوصی مثل فیلم‌های کارتونی به شکل روشنی مسخره باشد، آن مقررات باید تغییر کند.»

 

منبع: www.independentpersian.com

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد