درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 13:53   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46768صفحه نخست » سه شنبه، 24 فروردین 1400 - 16:21
اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود
اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی به همراه نمایشگاه تخصصی به صورت مشترک توسط "سازمان مدیریت صنعتی" و "انجمن علمی بازاریابی ایران" در خرداد ماه سال 1400 برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی به همراه نمایشگاه تخصصی به صورت مشترک توسط "سازمان مدیریت صنعتی" و "انجمن علمی بازاریابی ایران" در خرداد ماه سال 1400 برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، رضا کریمی مدیر همایش های سازمان مدیریت صنعتی افزود، با توجه به اهمیت حوزه مدیریت بازاریابی صنعتی (B2B) جلسات هم اندیشی برای برگزاری اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی و نمایشگاه تخصصی توسط مدیریت همایش های سازمان مدیریت صنعتی و انجمن علمی بازاریابی ایران طی ماه های گذشته برگزار شد و مقرر گردید اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی به همراه نمایشگاه تخصصی در تاریخ چهارم خرداد ماه سال 1400 به طور مشترک برگزار گردد.


وی افزود، این کنفرانس که بزرگترین رویداد در حوزه بازاریابی و فروش کشور بوده با حضور گسترده اساتید دانشگاه، متخصصان حوزه مدیریت بازاریابی و فروش، مدیران ارشد بازاریابی شرکت های هولدینگ و سخنرانان بین المللی برگزار خواهد شد و دبیر علمی این کنفرانس دکتر احمد روستا پدر علمی بازاریابی نوین می باشند.


مدیر همایش های سازمان مدیریت صنعتی اضافه نمود، این همایش دارای مجوز ISC بوده و مقالات برتر پس ازداوری کمیته علمی موفق به دریافت نمایه ISC و گواهینامه با امضا مشترک سازمان مدیریت صنعتی و انجمن علمی بازاریابی ایران خواهند شد.


در این کنفرانس آخرین موضوعات با گرایش بازاریابی و فروش صنعتی، تبلیغات، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ در قالب سخنرانی های تخصصی، کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی عنوان خواهد گردید. مضافا آخرین فناوری های مرتبط با مدیریت بازاریابی و ارتباط با مشتریان در نمایشگاه تخصصی جنبی کنفرانس برای کلیه شرکت کنندگان در این کنفرانس قابل دسترس خواهد بود.


علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت b2bmarketingconf.imi.ir مراجعه نموده، یا با دبیرخانه کنفرانس به شماره 09122894737 و 88604286 تماس حاصل فرمایند.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد