درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46767صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 26 فروردین 1400 - 02:23
استاندار کرمان: اصول صحت، دقت و جامع بودن اخبار را به طور کامل رعایت کنید
دکتر علی زینی وند با مهم خواندن اطلاع رسانی صحیح، دقیق، جامع و سریع خاطرنشان کرد: صحت را نباید فدای سرعت کرد. استاندار از برخی تیترها و پیامک های منتشر شده توسط روابط عمومی استانداری انتقاد و اصلاح و جبران اثر حاصل از این بی دقتی ها را ناممکن دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| استاندار کرمان شامگاه یکشنبه ۲۲ فروردین از روابط‌عمومی استانداری کرمان بازدید و بر رعایت کامل اصول صحت، دقت و جامع بودن در انتشار اخبار تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، دکتر علی زینی وند با مهم خواندن اطلاع رسانی صحیح، دقیق، جامع و سریع خاطرنشان کرد: صحت را نباید فدای سرعت کرد. استاندار از برخی تیترها و پیامک های منتشر شده توسط روابط عمومی استانداری انتقاد و اصلاح و جبران اثر حاصل از این بی دقتی ها را ناممکن دانست.


دکتر زینی وند به پیامک تکمیل یکی از پل های در حال ساخت در جنوب استان و امکان گذر از آن در نوروز ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در بازدید از این پل، در پاسخ به سوالم از زمان تکمیل، مدیر کل راه و شهرسازی جنوب، این زمان را در صورت فراهم بودن شرایط، فروردین ۱۴۰۰ اعلام کرد و پس از آن به ایشان گفتم اگر این اتفاق بیفتد امکان تردد پس از نوروز فراهم می شود.


استاندار کرمان افزود: اما پیامک این بازدید، کم دقت و اشتباه تنظیم و ارسال شد و همان زمان هم تذکر دادم.


دکتر زینی وند به یکی از خبرها و فتوتیترها از قول وی در بازدید از بخشداری مرکزی کرمان با موضوع حاشیه شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: آن خبر و فتوتیتر هم با بی دقتی تنظیم شده بود.


استاندار کرمان، رعایت اصول حرفه ای در تنظیم و انتشار محتوا را موجب جلب اعتماد عمومی عنوان و بر مقدم دانستن صحت و دقت بر سرعت انتشار تاکید کرد.


استاندار کرمان در بازدید از روابط عمومی از نزدیک در جریان چگونگی ضبط و تدوین بسته خبری سلام کرمان قرار گرفت و ارتقا تجهیزات سمعی و بصری روابط عمومی را ضروری دانست.


در این بازدید عباس تقی زاده مدیر روابط عمومی استانداری با بیان اینکه آن پیامک را شخصا تدوین و خبر و فتوتیتر اخیر را نیز قبل از انتشار، تایید کردم با پذیرفتن مسئولیت اشتباهات و نواقص ایجاد شده در تولید و انتشار محتوا از این اتفاقات عذرخواهی کرد.


برپایه این گزارش، این دومین حضور استاندار کرمان در روابط عمومی از آذر ۹۹ بود.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد