درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4643صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 26 مرداد 1392 - 13:52
روابط عمومی بدنه فعال دستگاه‌های اجرایی در مدیریت بحران
  

 

شارا- نماینده و عضو کارگروه آموزش و اطلاع‌رسانی مدیریت بحران استان گلستان گفت: مجوز دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها در مدیریت بحران به مدت 24 ساعت اخذ شده است.

به گزارش شارا به نقل از فارس، سیدعلیرضا حسینی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: این مجوز در سال گذشته به این کارگروه استانی تحویل شد که سرانجام در آخرین جلسه امسال کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان مصوب شد.

 

تدوین سرفصل‎های آموزشی براساس منابع علمی و تجربیات ملی و بین‌المللی

وی خاطرنشان کرد: سرفصل‌های این دوره آموزشی از آخرین منابع علمی موجود مرتبط با موضوع اخذ و شامل بخش‎های مختلفی از جمله قوانین و تجربیات ملی و بین‌المللی است.

حسینی ادامه داد: جامعه هدف این دوره آموزشی علاوه بر مدیران و کارشناسان مدیریت بحران در سطح استان، خبرنگاران رسانه‌های جمعی هستند.

 

نقش تعیین‎کننده رسانه‌ها در بحران‌های بلایای طبیعی

وی با اشاره به اینکه موضوع رسانه در مدیریت بحران در کشور یک مبحث نوظهور است، اذعان داشت: البته این بدان معنی نیست که نقش رسانه‌ها تاکنون در بحران‌ها کمرنگ بوده بلکه افزایش رسانه‌ها و نقشی که آنان در این عرصه ایفا می‌کنند نگاه‌ها را متوجه آنان ساخته است.

این کارشناس روابط عمومی یادآور شد: این تعارف نیست اگر بگوییم حذف نقش رسانه از بحران، دامن زدن به بحرانی دیگری به نام شایعه‎سازی و بحران‎آفرینی رسانه‌ای است.

حسینی ادامه داد: در سالیان گذشته شاید نوعی پرهیز از رسانه‌ای کردن حوادث و بلایا در بین عوامل و مدیران مرتبط با این بخش جریان داشته اما اکنون این رویکرد تغییر یافته است.

 

تاکید بر اعتمادسازی بین رسانه‌ها و دستگاه‎های اجرایی

وی متذکر شد: باید با نزدیک‌تر شدن رسانه‌ها با عوامل مدیریتی بحران و تعریف یک سناریوی مناسب سمت اعتمادسازی بیشتر بین رسانه‎ها و مدیران مرتبط حرکت کرد.

حسینی عنوان کرد: در سناریوی پیش‎بینی شده ضمن بیان جایگاه مدیران و رسانه‌ها در بحران بلایای طبیعی باید وظایفی که این دو بخش نسبت به یکدیگر و محیط پیرامون دارند را طراحی کرد.

وی اذعان داشت: این دو مجموعه اعم از مدیران اجرایی و ارباب جراید باید در کنار یکدیگر این وظایف و سناریو را مرور کنند تا ضمن تمکین به قوانین خدشه‌ای به وظایف اجرایی و استقلال کاری آنان نشود.

 

روابط عمومی بدنه فعال دستگاه‌های اجرایی در مدیریت بحران

نماینده و عضو کارگروه آموزش و اطلاع‌رسانی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به تشکیل کمیته روابط عمومی مدیریت بحران در سال گذشته، اذعان داشت: در دوره آموزشی پیش رو از این کمیته و روابط عمومی‎های فعال در مدیریت بحران نیز دعوت به عمل خواهد آمد.

حسینی اضافه کرد: اعتقاد دارم بدون حضور روابط عمومی‌ها به عنوان بدنه فعال ارتباطی دستگاه‌ها و رسانه‌ها نمی‌توان در این مسیر به نتیجه مناسبی دست یافت.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری دوره‌هایی از این قبیل بتوان مسیر تعامل بین رسانه‌ها و دستگاه‎های اجرایی بیش از گذشته به هم نزدیک کرد.

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی، این استان هرساله شاهد حوادث و بلایای متعدد طبیعی است.

 

 
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد