درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46341صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 23 بهمن 1399 - 03:31
روابط‌عمومی دیجیتال: اهمیت آن برای برند شما در 2021
یک استراتژی خوب برای روابط‌عمومی دیجیتال می‌تواند هدایتگر برداشت و نگرش مخاطبان‌تان نسبت به برند شما باشد. وقتی مخاطب جایگاه مناسبی برای برندتان قائل شود، با کمال میل محتوای تولیدی توسط شما را مصرف خواهد کرد. همچنین یک برنامه‎ کارآمد برای روابط‌عمومی دیجیتال می‌تواند مقاصد خوب برندتان در آن بازار را ترویج کند که منجر به ارجاع‎‌های ارگانیک و طبیعی از سوی مخاطبان علاقه‌مندتان خواهد شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی دیجیتال، یک رویکرد بازاریابی آنلاین است که با بهره‌گیری از استراتژی‌های اینترنتی، به دنبال افزایش آگاهی از برند است. درحالی‌که از بسیاری جهات شبیه به روابط‌عمومی سنتی است، اما مخاطبان گسترده‌تری را هدف می‌گیرد. روابط‌عمومی دیجیتال با به‎‌کارگیری رویکردهای نوین نظیر بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی، بهینه‌‎سازی موتور جستجو و ارتباط با اینفلوئنسرها، می‌تواند یک استراتژی قدرتمند برندها برای بهبود حضور آنلاین و دیده شدن آن‎ها باشد.


با عنایت به رشد سریع اینترنت و سیستم‎‌های بازاریابی اینترنتی، متخصصان روابط‌عمومی دیجیتال می‌توانند با به‌کارگیری گستره‌‎ای از کانال‎‌های بازاریابی، عواید بسیار بیشتری کسب کنند. در صدر این کانال‎‌ها، وبینارها و رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار و مصاحبه‎‌های پربازخورد با نشریات آنلاین جای دارند. برندها می‌توانند از طریق ارتباط و تعامل با مخاطبان هدف، کانون توجهات خود را تصریح کنند و اطلاعات دقیق و به‌‏‎روز خود را بسیار ساده‌تر از قبل در اختیار آن‎ها بگذارند.


با این اوصاف: چرا روابط‌عمومی دیجیتال از ارکان‎‏‌های مهم برند شما در 2021 است؟ این‌‎ها چند دلیل برای افزودن روابط‌عمومی دیجیتال به آمیزه‎ بازاریابی و ارتباطات سازمان‌ها هستند. روابط‌عمومی دیجیتال چه کمکی به برندتان خواهد کرد؟


1- ترافیک وب‌تان را افزایش دهید


چه از طریق یک پست جدید بلاگ، چه اصلاح اساسی یک صفحه‎ خدمات و چه صفحه‌ «درباره‎ ما»، گام‎‌های بعدی برند باید پرورش اعتبار و نفوذ خود باشد تا لینک‌‎های باکیفیت به صفحات آن داده شوند. گردآوری لینک از وب‎‌سایت‎‌های معتبر می‌تواند تاثیر مثبتی بر رتبه در موتور جستجو بگذارد و ترافیک صفحات گوناگون سایت را افزایش دهد.


به‌جای اینکه منتظر سرازیر شدن لینک‌‎های گردآوری‌شده از طریق ذکر نام برند در رسانه‎‌ها و لینک‌‎های طبیعی باشید، به‎‌کارگیری یک استراتژی روابط‌عمومی دیجیتال موجب ارتقای رتبه‌بندی جستجوی برند و افزایش ترافیک آن خواهد شد. با بهره‌‎گیری از ترغیب‌های رسانه‌‎ای هدفمند و بهینه‎‌سازی‌شده بر اساس کلیدواژه، برندها می‌توانند بر رسانه‌های مخاطب خود اثر بگذارند تا تمرکزشان را بر عبارات موجود در صفحات عمیق‌تر سایت‌شان بگذارند.


در آنِ واحد بهره‌گیری برند از صفحات غنی از محتوا در هنگام لینک‌سازی، فرصتی برای صفحات آن خواهد بود تا جایگاه‌شان به‌عنوان یک منبع کلیدی در صفحات جستجو را بیابند، رتبه‎ بهتری داشته باشند و ترافیک بیشتری کسب کنند.


از آن مهم‌تر اینکه برندها می‌توانند با یک استراتژی هوشمندانه برای روابط‌عمومی دیجیتال، اینفلوئنسرهایی با تعداد دنبال‌کنندگان یا میزان تعامل بیشتر را به‌کار بگیرند. نه‌تنها یک برنامه‎ هدفمند برای ارتباط با اینفلوئنسر، ترافیک برندتان را افزایش خواهد داد بلکه جریان ترافیک به یک صفحه‌ هدف را به بیشترین حد خود می‌رساند. ضمناً از طریق روابط‌عمومی دیجیتال می‌توان ارتباطات خوبی (میان برندها و اینفلوئنسرهای منتخب) شکل داد تا اینفلوئنسرها مبدل به سفیر آن برند یا وب‌سایت شوند. این رویکردها نهایتاً رتبه‎ وب و ترافیک‌تان را افزایش می‌دهند.


2- برند خود را به‌عنوان یک قدرت تثبیت کنید


از طریق یک برنامه‎ هوشمندانه برای روابط‌عمومی دیجیتال، برند می‌تواند روند انتشار مقالات باکیفیت بر روی بهترین سایت‌‎ها را ادامه دهد. وقتی مخاطب هدف‌تان برند را همچون یک منبع مهم برای اطلاعات معتبر بداند، تصویر برند و اعتماد به آن افزایش دوچندانی خواهد یافت. نهایتاً اعتماد به برندتان افزایش می‌یابد و مبدل به یک قدرت در بازار خود خواهید شد.


یک استراتژی خوب برای روابط‌عمومی دیجیتال می‌تواند هدایتگر برداشت و نگرش مخاطبان‌تان نسبت به برند شما باشد. وقتی مخاطب جایگاه مناسبی برای برندتان قائل شود، با کمال میل محتوای تولیدی توسط شما را مصرف خواهد کرد. همچنین یک برنامه‎ کارآمد برای روابط‌عمومی دیجیتال می‌تواند مقاصد خوب برندتان در آن بازار را ترویج کند که منجر به ارجاع‎‌های ارگانیک و طبیعی از سوی مخاطبان علاقه‌مندتان خواهد شد. در نهایت همین عوامل موجب افزایش قدرت و اعتبار برندتان خواهند شد.


3- سرنخ‎‌سازی و فروش‌تان را ارتقا دهید


با بهره‌‎گیری از یک برنامه‎ ماهرانه برای روابط‌عمومی دیجیتال، برندها بیش‌ازپیش در فضاهای آنلاین مطرح خواهند شد که مخاطبان هدف‌شان در آن‎ها اجتماع می‌کنند. ارائه‎ راهکارهای نوین یک برند در محضر مخاطبان هدف، موجب سرنخ‎‌سازی از طریق ترافیک خواهد شد و منجر به فروش بیشتر برای برندتان خواهد شد.


مخلص کلام


با عنایت به عواید پرشمار روابط‌عمومی دیجیتال، به‎‌کارگیری این استراتژی در برنامه‎ بازاریابی و ارتباطات برند، قدرت رقابتی برند در سال 2021 و پس از آن را افزایش خواهد داد.
 

ترجمه: شارا

مرجع انگلیسی: www.5wpr.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد