درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 18:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4602صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 مرداد 1392 - 21:15
نشست کارشناسان روابط عمومی شهرستان های تهران
  

شارا- دومین هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی شهرستان های استان تهران در مرکز اردویی شهدای جلیزجند فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه ،پس از اسکان اولیه  کارشناسان روابط عمومی شهرستان های استان تهران که به میزبانی روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه برگزار شد ،جواد ذاکری مدیر روابط عمومی استان ضمن خیرمقدم و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه تصریح نمود : روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمانها  و نهادها  عمل می کند و به عنوان چشم بینای ادارات مطرح می شود.ومبرهن است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی مجموعه ها و ادارات و مراکزمی گردد.

مدیر روابط عمومی  آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تشکراز میزبانی شایسته فیروزکوه در برگزاری جلسه هم اندیشی روابط عمومی های مناطق ،با توجه به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی خاطر نشان کرد :کارشناسان  روابط عمومی مناطق می توانند با تعامل سازنده وکارآمدبا این ابزارها به مرز شکوفایی برسند چون رسانه ها هستند که در اکثر مواقع افکار عمومی را مد یریت کرده و به چالش می کشند.

در ادامه یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ضمن خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه خصوصا مدیر و کارشناسان روابط عمومی استان و مناطق  تصریح نمود : مدیران روابط عمومی می توانند با تعامل سازنده وکارآمدبا این ابزارها به مرز شکوفایی برسند چون رسانه ها هستند که در اکثر مواقع افکار عمومی را مد یریت کرده و به چالش می کشند.

ایشان در خصوص وضعیت جغرافیایی منطقه و وضعیت آموزش و پرورش هم توضیحاتی دادند.

در ادامه جلسه حسین رضایی کارشناس اداره کل در خصوص اهمیت اخبار و اطلاع رسانی  توسط کارشناسان مناطق توضیحات مبسوطی ارائه نمودو در خصوص چگونگی ارسال اخبار مناطق در سامانه FTP اداره کل و سایت medu بصورت آنلاین راهکارهایی ارائه نمود.

پس از پذیرایی، شجاعی کارشناس ارزیابی روابط عمومی استان ضمن تشکر از زحمات کارشناسان روابط عمومی مناطق در خصوص ارسال بموقع گزارشهای فصلی و ماهیانه رتبه های برتر را اعلام کرد که از شهرستانهای شهریار ، فیروزکوه و قرچک از لحاظ ارسال بموقع و چینش درست گزارشات تقدیر ویژه نمود.

اهدای لوح  تقدیر به پاس تلاش کارشناسان روابط عمومی های استان بمناسبت  روز خبرنگار از دیگر برنامه ها بود و پس از صرف ناهار همکاران جهت بازدید از مناطق گردشگری جلیزجند به سمت آبشار تنگه ساواشی حرکت نمودند

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد