درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4602صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 مرداد 1392 - 21:15
نشست کارشناسان روابط عمومی شهرستان های تهران
  

شارا- دومین هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی شهرستان های استان تهران در مرکز اردویی شهدای جلیزجند فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه ،پس از اسکان اولیه  کارشناسان روابط عمومی شهرستان های استان تهران که به میزبانی روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه برگزار شد ،جواد ذاکری مدیر روابط عمومی استان ضمن خیرمقدم و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه تصریح نمود : روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمانها  و نهادها  عمل می کند و به عنوان چشم بینای ادارات مطرح می شود.ومبرهن است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی مجموعه ها و ادارات و مراکزمی گردد.

مدیر روابط عمومی  آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تشکراز میزبانی شایسته فیروزکوه در برگزاری جلسه هم اندیشی روابط عمومی های مناطق ،با توجه به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی خاطر نشان کرد :کارشناسان  روابط عمومی مناطق می توانند با تعامل سازنده وکارآمدبا این ابزارها به مرز شکوفایی برسند چون رسانه ها هستند که در اکثر مواقع افکار عمومی را مد یریت کرده و به چالش می کشند.

در ادامه یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ضمن خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه خصوصا مدیر و کارشناسان روابط عمومی استان و مناطق  تصریح نمود : مدیران روابط عمومی می توانند با تعامل سازنده وکارآمدبا این ابزارها به مرز شکوفایی برسند چون رسانه ها هستند که در اکثر مواقع افکار عمومی را مد یریت کرده و به چالش می کشند.

ایشان در خصوص وضعیت جغرافیایی منطقه و وضعیت آموزش و پرورش هم توضیحاتی دادند.

در ادامه جلسه حسین رضایی کارشناس اداره کل در خصوص اهمیت اخبار و اطلاع رسانی  توسط کارشناسان مناطق توضیحات مبسوطی ارائه نمودو در خصوص چگونگی ارسال اخبار مناطق در سامانه FTP اداره کل و سایت medu بصورت آنلاین راهکارهایی ارائه نمود.

پس از پذیرایی، شجاعی کارشناس ارزیابی روابط عمومی استان ضمن تشکر از زحمات کارشناسان روابط عمومی مناطق در خصوص ارسال بموقع گزارشهای فصلی و ماهیانه رتبه های برتر را اعلام کرد که از شهرستانهای شهریار ، فیروزکوه و قرچک از لحاظ ارسال بموقع و چینش درست گزارشات تقدیر ویژه نمود.

اهدای لوح  تقدیر به پاس تلاش کارشناسان روابط عمومی های استان بمناسبت  روز خبرنگار از دیگر برنامه ها بود و پس از صرف ناهار همکاران جهت بازدید از مناطق گردشگری جلیزجند به سمت آبشار تنگه ساواشی حرکت نمودند

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد