درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:03   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45999صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 20 دی 1399 - 08:06
سواد رسانه‌ای و بیماری همه‌گیر کوید-19
جو آنکس رئیس دپارتمان آموزش سلامت ذهن و فارغ‌التحصیل رشته ارتباطات از دانشگاه پنسلوانیا - در عصر جدید رسانه‌ای، سواد رسانه‌ای افراد دارای اهمیت بسیار زیادی شده و به مسئولیت اجتماعی و مدنی آنها تبدیل شده است و اینکه ما قبل از دریافت و استفاده از هر اطلاعاتی و بهره گیری از هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی و به‌اشتراک گذاشتن آن اطلاعات با دیگران بایستی به‌طور کامل تحقیقات و بررسی‌های خود را در مورد اعتبار و درستی آن رسانه‌ها انجام دهیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امروز صبح داشتم به مصاحبه ای با یک ژورنالیست گوش می‌کردم که در سال 2017 کتابی نوشته است با عنوان "سرزمین فانتزی: آمریکا چگونه به‌هم ریخت" البته این کتاب سه سال قبل از همه‌گیری سال 2020 نوشته شده است اما بخش عمده‌ای از چیزهایی که دکتر دراکر به آنها اشاره کرد همان چیزهایی بود که این روزنامه‌نگار در کتابش به آن اشاره کرده بود.


اما در اینجا من فقط به این نکته بسنده می‌کنم که او در کتابش مدعی شده که آمریکا بر پایه یک بنیان فردگرایی شدید ساخته شده است که باعث شده تا آمریکا به یک کشور کاملا نخبه و دارای قدرت بسیار زیادی تبدیل شود و بعد مثبت آن این است که آمریکا را روح و عصاره دموکراسی می‌نامند اما همان‌طور که دکتر دراکر نیز به آن اشاره کرد ما در حال حاضر با یک همه‌گیری روبرو هستیم که با جان و زندگی انسان‌ها بازی می‌کند و زندگی انسان‌ها را تهدید می‌کند و نتیجه‌گیری او مرا خیلی تکان داده که می‌گوید:"در عصر جدید رسانه‌ای، سواد رسانه‌ای افراد دارای اهمیت بسیار زیادی شده و به مسئولیت اجتماعی و مدنی آنها تبدیل شده است و اینکه ما قبل از دریافت و استفاده از هر اطلاعاتی و بهره گیری از هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی و به‌اشتراک گذاشتن آن اطلاعات با دیگران بایستی به‌طور کامل تحقیقات و بررسی‌های خود را در مورد اعتبار و درستی آن رسانه‌ها انجام دهیم."

 

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد