درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45986صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 25 فروردین 1401 - 09:49
5 مرحله برای ثبت درخواست جایزه صنعت روابط عمومی
در اینجا پنج مرحله درخواست جایزه صنعت روابط عمومی آورده شده است که توسط "همیلتون" بیان شده است:
  

 

فراخوان نوزدهمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران»

 

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا پنج مرحله درخواست جایزه صنعت روابط عمومی آورده شده است که توسط "همیلتون" بیان شده است:


1. کسب اجازه و تایید مدیر


به جای تمرکز بر هزینه های اولیه، در رابطه با مزایای برنده شدن و آنچه برای سازمان یا شرکت شما به ارمغان می آورد - اعتبار، پوشش و احترام در بین همتایان خود بحث کنید. درست مثل هر تصمیمی در روابط عمومی، بازدهی سرمایه گذاری باید ارزش آن را داشته باشد.


شاید هزینه ورودی برای شما کمی سنگین باشد، در واقع این هزینه باید انگیزه ای برای دقت بیشتر شما باشد و سعی کنید بهترین انتخاب داوران باشید!


2. نوشتن و تدوین


اطمینان حاصل کنید که درک دقیق و عمیقی از آنچه داوران به دنبال آن هستند، دارید. اگر معیار یا روایتی برای داوری وجود دارد، آن را سه بار بخوانید.


هنگامی که اطمینان پیدا کردید که آنها به دنبال چه هستند، ایده پردازی را شروع کنید. تمام ایده های خوب خود را فهرست کنید. بهترین و قانع کننده ترین نمونه ها را انتخاب کنید و یک طرح کلی ایجاد کنید - مطمئن شوید که تمام چارچوب مطابق با معیارهاست. اگر در برنامه از محتوای چندرسانه ای حمایت می شود، همین حالا آن را جمع آوری کنید.


3. مرور و بازبینی


هنگام نگارش درخواست خود، به شدت توصیه می کنیم که متن را با صدای بلند بخوانید. شاید احمقانه به نظر برسد، اما مغز شما را مجبور می کند به هر کلمه ای توجه کند و بهتر متوجه عبارات نامناسب می شوید. اجازه ندهید با جایزه ای که سزاوار آن هستید فاصله بگیرید.


4. ارسال درخواست


در زمان مناسب، باید درخواست خود را ارسال کنید. می دانیم کار سخت و حساسی است، اما پس از ارسال درخواست خود، احساس آرامش می کنید.


5. برنده شدن


می دانیم انتظار خیلی سخت است. اما وقتی نتیجه آن را می بینید، وقت آن رسیده که جشن بگیرید.


بعد از اینکه فهرست برندگان رسما اعلام شد، برای اطلاع از نتایج عجله کنید! یک نسخه از نتایج را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا سهامداران و مشتریان از این خبر مطلع شوند...

 

 

 

نویسنده: Joy Knowles

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

Dec 3, 2020

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد