درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:32   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45986صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 25 فروردین 1401 - 09:49
5 مرحله برای ثبت درخواست جایزه صنعت روابط عمومی
در اینجا پنج مرحله درخواست جایزه صنعت روابط عمومی آورده شده است که توسط "همیلتون" بیان شده است:
  

 

فراخوان نوزدهمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران»

 

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا پنج مرحله درخواست جایزه صنعت روابط عمومی آورده شده است که توسط "همیلتون" بیان شده است:


1. کسب اجازه و تایید مدیر


به جای تمرکز بر هزینه های اولیه، در رابطه با مزایای برنده شدن و آنچه برای سازمان یا شرکت شما به ارمغان می آورد - اعتبار، پوشش و احترام در بین همتایان خود بحث کنید. درست مثل هر تصمیمی در روابط عمومی، بازدهی سرمایه گذاری باید ارزش آن را داشته باشد.


شاید هزینه ورودی برای شما کمی سنگین باشد، در واقع این هزینه باید انگیزه ای برای دقت بیشتر شما باشد و سعی کنید بهترین انتخاب داوران باشید!


2. نوشتن و تدوین


اطمینان حاصل کنید که درک دقیق و عمیقی از آنچه داوران به دنبال آن هستند، دارید. اگر معیار یا روایتی برای داوری وجود دارد، آن را سه بار بخوانید.


هنگامی که اطمینان پیدا کردید که آنها به دنبال چه هستند، ایده پردازی را شروع کنید. تمام ایده های خوب خود را فهرست کنید. بهترین و قانع کننده ترین نمونه ها را انتخاب کنید و یک طرح کلی ایجاد کنید - مطمئن شوید که تمام چارچوب مطابق با معیارهاست. اگر در برنامه از محتوای چندرسانه ای حمایت می شود، همین حالا آن را جمع آوری کنید.


3. مرور و بازبینی


هنگام نگارش درخواست خود، به شدت توصیه می کنیم که متن را با صدای بلند بخوانید. شاید احمقانه به نظر برسد، اما مغز شما را مجبور می کند به هر کلمه ای توجه کند و بهتر متوجه عبارات نامناسب می شوید. اجازه ندهید با جایزه ای که سزاوار آن هستید فاصله بگیرید.


4. ارسال درخواست


در زمان مناسب، باید درخواست خود را ارسال کنید. می دانیم کار سخت و حساسی است، اما پس از ارسال درخواست خود، احساس آرامش می کنید.


5. برنده شدن


می دانیم انتظار خیلی سخت است. اما وقتی نتیجه آن را می بینید، وقت آن رسیده که جشن بگیرید.


بعد از اینکه فهرست برندگان رسما اعلام شد، برای اطلاع از نتایج عجله کنید! یک نسخه از نتایج را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا سهامداران و مشتریان از این خبر مطلع شوند...

 

 

 

نویسنده: Joy Knowles

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

Dec 3, 2020

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد