درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 01:42   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4595صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 مرداد 1392 - 13:50
روابط عمومی دست راست مدیر است
  

شارا- مسئول انجمن روابط عمومی شهرستان رفسنجان گفت: روابط‌عمومی صرفاً نصب پارچه نوشته یا چراغانی در مناسبت‌ها و کارهایی از این قبیل نیست، بلکه جایگاه بزرگی دارد.
 به گزارش شارا به نقل از فارس، حمید ملانوری امشب در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات این شهرستان، روابط عمومی ادارات را دست راست مدیر و قلب سازمان خواند و اظهار داشت: اگر هر مجموعه یا سازمانی بخواهد در کارش موفقیت کسب کند باید کارهای فرهنگی انجام دهد و این مهم در رأس کار روابط عمومی است.
 
 وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی مناسب بین مخاطبان سازمان موجب بهره‌وری بیشتر می‌شود،خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌ها با انتقال مشکلات به مدیر سازمان بسیاری از این مشکلات را رفع می‌کنند.
 
 ملانوری افزود: جایگاه روابط عمومی‌ها بسیار بالا است و سازمان‌ها و ادارات نسبت به این جایگاه توجه ویژه‌ای داشته باشند.
 
 وی از تأسیس انجمن روابط عمومی رفسنجان در سال 84 خبر داد و ابراز داشت: درصدد برگزاری دوره‌های آموزشی بودیم تا کارشناسان با جایگاه روابط عمومی‌ها آشناتر شوند و هماهنگی بین مدیران هم به وجود آید، اما کار این انجمن متوقف شد.
 
 ملانوری عنوان کرد: امروز باید در این راستا تلاش و تشکیلاتی شکل بگیرد که این جایگاه برای همه جا بیفتد و به حدی برسد که سازمان‌ها بتوانند، راحت‌تر خدمات ارائه دهند.
 
 وی اذعان داشت: روابط‌عمومی صرفا نصب پارچه نوشته یا چراغانی در مناسبت‌ها و کارهایی از این قبیل نیست، بلکه جایگاه بزرگی دارد.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  روایت‌های مستبدانه


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد