درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45832صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 4 دی 1399 - 11:27
نوزدهمین دورهٔ انجمن رسانه‌های عربی در دبی برگزار شد
شیخ محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس حکومت، نخست‌وزیر امارات و حاکم دبی در این نشست گفت: «رسانه‌ها در سیر حرکتی ما یک شریک مهم هستند و ما منتظر پیام‌های سازنده ای هستیم که در خدمت مسائل جوامع ما باشد و در ساختن آینده منطقه نقش مثبتی داشته باشد».
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نوزدهمین دوره انجمن رسانه‌های عربی روز گذشته در دبی برگزار شد و شرکت کنندگان در آن بر نقش نهادهای رسانهای در تعهد به راستگویی و صداقت و کمک به مخاطب در تشخیص و طبقه‌بندی اخبار واقعی و اخبار گمراه کننده و ضرورت تحول دیجیتالی تأکید کردند.

به گزارش شارا به نقل از الشرق الاوسط، فعالیت‌های این انجمن روز گذشته طی یک جلسه مجازی فوق‌العاده از سوی باشگاه مطبوعات دبی برگزار شد.

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس حکومت، نخست‌وزیر امارات و حاکم دبی در این نشست گفت: «رسانه‌ها در سیر حرکتی ما یک شریک مهم هستند و ما منتظر پیام‌های سازنده ای هستیم که در خدمت مسائل جوامع ما باشد و در ساختن آینده منطقه نقش مثبتی داشته باشد».

مصطفی مدبولی نخست‌وزیر مصر نیز بر مسئولیت همگان در برابر همه‌گیری اطلاعات غلط، اخبار دروغ و سخنان نفرت آمیز تأکید کرد.

در ادامه، نایف الحجرف دبیرکل شورای همکاری کشورهای خلیج فارس، به ضرورت فوری ایجاد یک چارچوب جامع حاکم بر کار نهادهای رسانه ای در منطقه عرب اشاره کرد.

مایکل فریدنبرگ رئیس خبرگزاری رویترز، نیز نسبت به پدیده انتشار اخبار دروغ و اطلاعات گمراه کننده هشدار داد.

از سوی دیگر، عبدالرحمن الراشد روزنامه‌نگار و نویسنده در روزنامه «الشرق الاوسط»، سال جاری را «سال اطلاعات» طبقه‌بندی کرد و گفت: رسانه‌ها بخشی اساسی از صنعت داده‌است.

در پایان نیز، جمال جوهر همکار روزنامه الشرق الاوسط، جایزه «روزنامه‌نگاری تحقیقی» را در بخش «جوایز روزنامه‌نگاری عربی» کسب کرد، همچنین نایله توینی رئیس هیئت مدیره روزنامه لبنانی «النهار» برنده جایزه «شخص رسانه ای سال» شد و جایزه «ستون روزنامه‌نگاری» به نویسنده روزنامه «الشرق الاوسط» عثمان میرغنی رسید.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد