درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4570صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1392 - 04:10
برخی از روابط عمومی ها تنها نام روابط عمومی را یدک می‌کشند
  

 

شارا- فرماندار گچساران گفت: برخی از روابط عمومی ادارات گچساران تنها نام روابط عمومی را یدک می‌کشند، اما در حقیقت دکوری بیش نیستند.

به گزارش شارا به نقل از فارس از گچساران، محمد شفیعی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: اگر کم و کاستی‌هایی از سوی ادارات گچساران روی داد و اگر تناقضاتی در رفتارهای اعضای شورای اداری در زمینه اخبار مندرج در رسانه‌ها به وجود آمد، پوزش خواسته و همه اعضای شورای اداری را به سعه صدر در برابر انعکاس اخبار مشکلات و انتقادات و همه خبرنگاران را به تقوای قلم دعوت می‌کنم.

وی خطاب به خبرنگاران گچسارانی افزود: در برخی از رسانه‌ها شوخی‌هایی با بعضی از ادارات مشاهده شد و در برخی دیگر نیز بعضی از ادارات برای چند ماه مستمر ممنوع‌التصویر شدند، که این رفتارها نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

شفیعی تصریح کرد: در این مراسم چند نکته توسط خبرنگاران مطرح شد که به خاطر احترام به انتقادت آنها نه در مقام دفاع از عملکرد ادارات پاسخ داده می‌شود.

فرماندار گچساران با اشاره به اظهارات خبرنگار فارس گچساران مبنی بر عملکرد ضعیف روابط عمومی ادارات تصریح کرد: خبرنگاران باید این موضوع را در گزارشات خبری خود مطرح کرده و به نقد می‌کشاندند و ما نیز از این انتقادها با آغوش باز استقبال می‌کنیم.

شفیعی ادامه داد: بعضی از روابط عمومی‌های ادارات گچساران علیرغم داشتن اسم و رسم، دکوری بیش نیستند و تنها جایگاه و نام روابط عمومی را اشغال کرده‌اند.

وی تأکید کرد: در زمینه عملکرد روابط عمومی‌های ادارات، خبرنگاران می‌توانند از دستگاه مادر ادارات فرمانداری نقد و انتقاد خود را آغاز کنند؛ زیرا اگر روابط عمومی فرمانداری قوی باشد، همه روابط عمومی‌ها را قوی‌تر می‌کند.

این مسئول گچسارانی در پاسخ به اظهارات دیگر خبرنگار فارس مبنی بر عدم دعوت از خبرنگاران توسط برخی ادارات گفت: ما 23 کارگروه فعال در گچساران داریم که در این کارگروه‌ها نظرات تخصصی استفاده می‌شود، اما اینکه دعوت نمی‌شود، می‌توانید از دفتر فرمانداری زمان برگزاری جلسات را دریافت کرده و در جلسات شرکت کنید.

فرماندار گچساران در ادامه سخنان خود از خبرنگار فارس گچساران خواست تا در صورت تمایل به صورت شفاف اسامی اداراتی که با رسانه‌ها همکاری نمی‌کنند را اعلام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح انجمن خبرنگاران گچساران عنوان کرد: در سال گذشته وعده تشکیل این انجمن داده شد، اما خبرنگاران گچسارانی با هم کنار نیامده و همگون نشدند.

شفیعی با بیان این‌که انجمن خبرنگاران گچساران تنها در حد رفت و آمد نباشد، افزود: انجمن خبرنگاران گچساران می‌تواند پس از شکل‌گیری در مناسبت‌های مختلف با ارائه بیانیه و حضور در عرصه‌های مختلف ملی با مشارکت فکری و سیاسی حضوری فعال در عرصه‌های مختلف داشته باشد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد