درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 03:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4549صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 21 مرداد 1392 - 14:08
روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد بر پله نخست ایستاد
  

شارا- روابط عمومی شهرداری خرم آباد رتب نخست را در بین روابط عمومی های برتر استان لرستان به خود اختصاص داده است.

چند سال فعالیت در عرصه اطلاع‌رسانی و ارتباط مستقیم و با روابط عمومی‌های استان، باعث شده است این سایت اقدام به نظرسنجی و بررسی عملکرد این بخش مهم در ادارات استان به صورت سالانه نماید، بلکه از نتایج این نظرسنجی انگیزه و افزوده‌ای عاید فعالان و حاضران این بخش از ادارات استان شود.
بدین منظور چند فاکتور اصلی و مهم که در ارتباط بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها تاثیرگذار در نظر گرفته شد و از ۲۴ کارشناس مطبوعات و خبرگزاری‌های استان برای اعلام نظر در این زمینه دعوت به عمل آمد که با پایان مهلت نظرسنجی ۱۷ نفر از آن‌ها نتایج ارزیابی روابط عمومی ادارات استان را برای خبرگزاری یافته ارسال نمودند.
بر اساس آنالیز این اطلاعات دریافتی، روابط عمومی شهرداری خرم آباد رتبه نخست در بین ۱۱۵ نهاد و ادارات استان را کسب نموده و در صدر روابط عمومی های برتر نیز قرار گرفته است.
پیش از این نیز در سال گذشته بر اساس نظر دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان لرستان و انجمن روابط عمومی لرستان عنوان برتر را به خود اختصاص داده و همچنین در ابتدای سال جاری نیز در نخستین همایش، نمایشگاه، کارگاه‌ه آموزشی و جشنواره روابط عمومی شهرداری های کشور حائز چندین عنوان برتر شده است.

 نتیجه نهایی‌ برترین روابط عمومی‌های استان لرستان از نگاه رسانه‌های استان بدین شرح است:
۱- شهرداری خرم‌آباد ۲۶ امتیاز
۲- استانداری لرستان ۲۴ امتیاز
۳- اداره کل ورزش و جوانان لرستان ۲۳ امتیاز
۴- شرکت مخابرات لرستان ۲۱ امتیاز
۵- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ۲۰ امتیاز
۶- اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خرم‌آباد ۱۷ امتیاز
۷- جمعیت هلال‌احمر لرستان ۱۵ امتیاز
۸- کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان ۱۴ امتیاز
۹- شرکت توزیع برق لرستان و آموزش و پرورش لرستان ۱۲ امتیاز
۱۰- شرکت گاز لرستان ۱۱ امتیاز
۱۱- محیط زیست و راه و شهرسازی لرستان ۱۰ امتیاز
۱۲- دادگستری لرستان و فرمانداری خرم‌آباد ۹ امتیاز
۱۳- نوسازی مدارس لرستان و آب و فاضلاب لرستان ۸ امتیاز

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد