درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 10:14   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4543صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 21 مرداد 1392 - 13:55
سرپرست اداره‌کل روابط عمومی استانداری مرکزی/ اخلاق شالوده روابط عمومی است
سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی شالوده روابط عمومی‌ها را اخلاق دانست و بر رعایت آموزه‌های دینی و اخلاقی در تدوین برنامه‌ها و اهداف روابط عمومی‌ها تاکید کرد. به گزارش شارا از اراک داریوش مردانی ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها و رابطان خبری دفاتر تابعه استانداری گفت: مدیران روابط عمومی‌ها باید همواره ارزش‌های دینی، مکتبی و اخلاقی را به عنوان یک چار‌چوب اساسی کاری در روابط عمومی مورد توجه قرار دهند.
  

 

شارا- سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی شالوده روابط عمومی‌ها را اخلاق دانست و بر رعایت آموزه‌های دینی و اخلاقی در تدوین برنامه‌ها و اهداف روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

به گزارش شارا از اراک داریوش مردانی ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها و رابطان خبری دفاتر تابعه استانداری گفت: مدیران روابط عمومی‌ها باید همواره ارزش‌های دینی، مکتبی و اخلاقی را به عنوان یک چار‌چوب اساسی کاری در روابط عمومی مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه کارشناسان روابط عمومی با متانت، خوش اخلاقی و علاقه‌مندی در حل مشکلات و ارتباطات داخل و خارج از سازمان نقش مهمی دارند، خاطر نشان کرد: کار روابط عمومی در چارچوب فعالیت‌های سمعی و بصری خلاصه نمی‌شود و روابط عمومی نقش اساسی در هر سازمان دارد.

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها نقش راهبری و راهبردی دارند ابراز داشت: زمانی یک روابط عمومی می‌تواند پویا باشد و نقش‌ راهبردی‌ خود را در سازمان‌ ایفا کند که‌ در تشکیلات‌ سازمان ‌جایگاه‌ مناسبی‌ داشته‌ باشد.

مردانی آموزش عوامل روابط عمومی، تعامل بین مسئول و کارکنان از طریق مدیر روابط عمومی، ارسال گزارشات به مسئولان و تعامل با رسانه‌ها را در مدیریت  روابط عمومی لازم دانست و گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان منابع اصلی خبرها و رویدادهای جامعه باید با افکار سنجی عمومی و اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه نیاز مخاطبان سازمان خود را به نحو مطلوب برطرف کنند و برای مردم اطمینان و اعتماد ایجاد کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان مرکزی بر لزوم رعایت شاخص‌های ده‌‌گانه اعم از ارتباط با رسانه‌های مکتوب، تعامل با صدا و سیما، پژوهش، آموزش، اطلاع رسانی، برگزاری مناسبت‌ها و... در روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها نقش آفرینان عرصه اطلاع رسانی و نمایندگان افکار عمومی هستند که باید مدیران روابط عمومی با رسانه‌ها تعامل قوی داشته باشند.

وی گفت: مطبوعات در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه نقش مهمی دارند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری استان مرکزی اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند با انتقاد سازنده و قلمی رسا و با صداقت نقاط قوت سازمان‌ها را تقویت کرده و دستگاه‌های اجرایی را در خدمت هرچه بیشتر به مردم یاری کنند.

مردانی با بیان اینکه هفته گذشته ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی انجام شد که از بین 26 دستگاه 13 دستگاه در شاخص‌های اعلام شده رتبه برتر را کسب کردند اظهار داشت: از هفته آینده تیم‌های کارشناسی به منظور ارزیابی، آموزش، بررسی نقاط ضعف روابط عمومی‌ها به شهرستان‌ها اعزام خواهند شد.

وی از ایجاد لینک خبری به نام ادارات تابعه استانداری در سایت استانداری مرکزی خبر داد و افزود: رابطان خبری دفاتر تابعه استانداری می‌توانند با بهره گیری از فضای مجازی ایجاد شده اخبار و رویدادها را از طریق این لینک اطلاع رسانی کنند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی در تشریح برنامه‌های آتی شورای اطلاع رسانی استان گفت: برگزاری همایش روابط عمومی در شهرستان‌ها و مراکز صنعتی و نشست صمیمی با اصحاب رسانه در دستور کار قرارگرفته است.

کارشناس روابط عمومی فرمانداری شهرستان فراهان نیز در این نشست پیشنهاد تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در استانداری را مطرح کرد و خاطر نشان کرد: با تشکیل این کارگروه می‌توان در دو بخش با بهره گیری از ظرفیت و توان اساتید روابط عمومی داخل و خارج استان مرکزی در حوزه آموزش به کارکنان و همچنین به کارگیری دانشجویان رشته روابط عمومی در مدت کارورزی کمک شایانی به روابط عمومی سازمان‌ها کرد.

فاطمه عراقی‌فراهانی افزود: روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمان است و فعالیت در چهار  حوزه پژوهش، ارتباطات، انتشارات و تبلیغات از وظایف روابط عمومی‌ها است.

وی با گلایه از اینکه در استان مرکزی علیرغم صنعتی بودن توجه‌ای به مبحث روابط عمومی صنعتی نشده است افزود: با توجه ویژه به روابط عمومی صنعتی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان و بهره‌گیری از افراد برجسته جهت آموزش و تخصصی کردن روابط عمومی‌ها می‌توان گام‌های موثری در ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها برداشت.

وی خاطر نشان ساخت: استان مرکزی از ظرفیت خوبی از نظر صنعتی و فرهنگی برای معرفی برخوردار است که به دلیل عدم تخصص و آموزش در این حیطه ضعیف عمل شده است و تنها از صنعت آلودگی و بیماری نصیب مردم شده است.

در این جلسه مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها مشکلاتی اعم از نبود خطوط پرسرعت اینترنت، کمبود نیرو و امکانات در واحدهای روابط عمومی وعدم برخورداری از آموزش‌های لازم جهت خبرنویسی را از جمله مشکلات روابط عمومی‌ها عنوان کردند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد