درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4501صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 17 مرداد 1392 - 06:50
رسانه‌ها مهم‌ترین ابزار آگاهی بخشی جامعه
  

شارا- مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: توسعه و پیشرفت در دنیای امروز بدون رسانه امری سخت و تا حدودی محال تلقی می‌شود.
 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، امیر حسین بهرامی اظهار داشت: رسانه‌ها مهم‌ترین ابزار آگاهی بخشی جامعه محسوب می‌شوند.

مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری گفت: رسانه‌ها با یک رویکرد اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و اطلاعات نقش اساسی در روند تحولات جامعه دارند.

وی از رسانه‌ها به عنوان مهم‌ترین ابزار توسعه نام برد و تأکید کرد: اگر می‌خواهیم توسعه‌ای پایدار داشته باشیم باید حوزه رسانه و ارتباطات در ایلام بیشتر توسعه یابد.

این مقام مسئول از خبرنگاران استان به عنوان خبرنگاران فعال و تلاشگر در عرصه اطلاع‌رسانی نام برد و افزود: روز خبرنگار فرصت مناسبی برای بیان نقش رسانه در عرصه‌های گوناگون است تا ابعاد مختلف رسانه و نقش خبرنگاران بیشتر تبیین شود.

بهرامی در ادامه با اشاره به آیه شریفه «ن و القلم و مایستطرون» بیان داشت: قلم‌ها و نوشته‌‌هایی که خداوند تبارک و تعالی بدان قسم یاد می‌کند جایگاه بس والا و ارزشمندی دارد که نویسنده باید شأن و جایگاه آن را حفظ کند.

مشاور استاندار با اشاره به سخن معروف حضرت امام (ره) در خصوص مطبوعات که فرمودند «مطبوعات باید یک مدرسه سیار باشند تا مردم را از همه مسایل روز آگاه کنند و به صورت شایسته از انحرافات جلوگیری کنند»، بیان داشت: رسانه‌ها و مطبوعات نقش اقناعی افکار عمومی را بر عهده دارند لذا در راستای این نقش مهم و حساس باید کاملاً با ظرافت، دقت، صداقت و شفافیت لازم انجام پذیرد.

مدیر کل روابط عمومی استاندار ایلام رسانه را یک پدیده ضروری در جامعه امروز عنوان کرد و افزود: توسعه و پیشرفت در دنیای امروز بدون رسانه امری سخت و تا حدودی محال تلقی می‌شود چرا که دنیای امروز دنیای ارتباطات است.

وی در پایان روز خبرنگار و سالروز شهادت مظلومانه شهید صارمی را به همه تلاشگران عرصه آگاهی، آزادی، آزادگی و عرصه امید و عدالت تبریک گفت.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد