درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44836صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 17 مهر 1399 - 03:12
اولین وبسایت عربی روابط عمومی در قطر راه‌اندازی شد
دارالشرق با ارائه این خدمات متمایز قصد دارد به عنوان یک سازمان پیشرو در حوزه روابط عمومی در قطر و کشورهای عربی شناخته شود تا حامی و تامین کننده‌ی نیازهای این حوزه‎ی مهم باشد که با سرعت بالایی در حال رشد در جهان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||ترجمه| کیمیا شالباف ||| دارالشرق برای ارائه خدمات یکپارچه روابط عمومی در حوزه خلیج و کشورهای عربی، اولین وبسایت عربی روابط‌عمومی را راه‌اندازی کرد.


به گزارش شارا، قرارداد تاسیس و راه‌اندازی این پلتفرم بین دارالشرق و هلدینگ بین‌المللی پاور امضا شده است.


این پروژه به نیاز روزافزون حوزه‌ی روابط عمومی می‌پردازد و با هدف گسترش زیرساخت‌های اطلاعاتی در این حوزه (دانش، تخصص و...) قصد دارد تا به عنوان یک مرجع علمی و تخصصی روابط عمومی در اختیار عموم قرار بگیرد.


مدیرعامل دارالشرق، جاسم فخرو در این باره می‌گوید: «وبسایت روابط عمومی ما که به‌زودی راه‌اندازی می‌شود، ثمره‌ی استراتژی‌های مجموعه دارالشرق است که قصد دارد به عنوان یک سازمان رسانه‌ای یکپارچه با خدمات کامل در حوزه رسانه فعال باشد و اولین سازمانی باشد که بهترین خدمات رسانه‌ای و روابط عمومی را ارائه می‌کند.


این وبسایت، اولین وبسایت خدمات روابط عمومی در کشورهای عربی است و وجه تمایز آن خدمات یکپارچه‌ای است که در حوزه‌های خبر، پژوهش، داده‌های پایه و... ارائه می‌دهد. همچنین در این پلتفرم به تمامی سوالات و نیازهای کاربران پاسخ خواهیم داد و از مشاوره آنلاین متخصصین بهره‌مند خواهند شد.»


فخرو همچنین اشاره می‌کند که علت ورود دارالشرق به حوزه روابط عمومی این است که آنها اعتفاد دارند این حوزه یکی از مهم‌ترین پل‌های ارتباطی بین جامعه و سازمان‌ها را می‌سازد و یک ابزار کاربردی برای ایجاد اعتماد بین تمامی سهامداران و عموم مردم است.


دارالشرق با ارائه این خدمات متمایز قصد دارد به عنوان یک سازمان پیشرو در حوزه روابط عمومی در قطر و کشورهای عربی شناخته شود تا حامی و تامین کننده‌ی نیازهای این حوزه‎ی مهم باشد که با سرعت بالایی در حال رشد در جهان است.


قرارداد این پروژه مابین جاسم فخرو و معتز الخیاط امضا شده است تا در خدمت پروژه‌های روابط عمومی پیشرو در جوامع عربی باشد.


معتز الخیاط درباره این قرارداد گفت خوشحالیم که مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین شراکت‌مان را با مجموعه‌ای مانند دارالشرق آغاز کرده‌ایم چرا که این مجموعه برجسته‌ترین موسسه‌ای است که در حوزه روابط عمومی و تبلیغات خدمات ممتازی ارائه می‌دهد. ما دست در دست یکدیگر به قله‌های جدیدی از موفقیت در حوزه روابط عمومی در جهان عرب دست خواهیم یافت.


هلدینگ بین‌المللی پاور یک سازمان وسیع و متنوع است که در حوزه‌های عمومی پیمانکاری، صنایع کشاورزی، املاک و سبک زندگی ( ضیافت‌ها، سرگرمی و کیترینگ) و خدمات عمومی فعال است.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد