درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44232صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 مرداد 1399 - 21:43
ارتباط روابط عمومی سازمان ها با رسانه نقطه عطف اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی است
کاظم جم در دیدار با با تعدادی از خبرنگاران همکاری و تعامل روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با رسانه ها را یکی از مهم ترین الزامات اطلاع مردم از عملکرد دولت دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کاظم جم در دیدار با با تعدادی از خبرنگاران همکاری و تعامل روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با رسانه ها را یکی از مهم ترین الزامات اطلاع مردم از عملکرد دولت دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در این دیدار که به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید جم ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران استان، بویژه عزیزانی که در بخش اخبار مرتبط با آب فعالیت می کنند افزود: در حال حاضر رسانه بعنوان قدرتمند ترین ابزار تنویر افکار عمومی در کشور است و با توجه به فناوری های جدید در حوزه فضای مجازی سرعت انتشار اخبار در لحظه می باشد. وی این بستر را موقعیت مناسبی برای اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم بر شمرد و اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت های رسانه سازمان ها می توانند خدماتی را که در بخش های مختلف به مردم می دهند را با شفافیت و جامعیت بیان نمایند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه در همکاری بین دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای با رسانه های استانی کارهای بسیار خوبی انجام گرفته، ایجاد گروه خبرنگاران فعال در بخش آب را یکی از این اقدامات دانست و اذعان داشت: در راستای افزایش سواد آبی اصحاب رسانه، جلسات منظم و بازدیدهای فنی از پروژه های آبی استان برای این عزیزان برنامه ریزی گردیده که خوشبختانه این عزیزان با اصول اولیه فنی آب آشنا شده اند.

جم یکی دیگر از اقدامات در عرصه اطلاع رسانی شرکت آب منطقه ای را همکاری تعداد 12 نفر رابط خبری در امورهای آب شهرستان های استان برشمرد و گفت: این افراد که از کارشناسان فنی امور ها می باشند با پشت سر گذاشتن کلاس های آموزش خبر نویسی و عکاسی بعنوان نماینده دفتر روابط عمومی در سطح امور های آب شهرستان های استان مشغول به فعالیت هستند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایا از تعدادی از خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد