درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44232صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 مرداد 1399 - 09:07
ارتباط روابط عمومی سازمان ها با رسانه نقطه عطف اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی است
کاظم جم در دیدار با با تعدادی از خبرنگاران همکاری و تعامل روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با رسانه ها را یکی از مهم ترین الزامات اطلاع مردم از عملکرد دولت دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کاظم جم در دیدار با با تعدادی از خبرنگاران همکاری و تعامل روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با رسانه ها را یکی از مهم ترین الزامات اطلاع مردم از عملکرد دولت دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در این دیدار که به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید جم ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران استان، بویژه عزیزانی که در بخش اخبار مرتبط با آب فعالیت می کنند افزود: در حال حاضر رسانه بعنوان قدرتمند ترین ابزار تنویر افکار عمومی در کشور است و با توجه به فناوری های جدید در حوزه فضای مجازی سرعت انتشار اخبار در لحظه می باشد. وی این بستر را موقعیت مناسبی برای اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم بر شمرد و اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت های رسانه سازمان ها می توانند خدماتی را که در بخش های مختلف به مردم می دهند را با شفافیت و جامعیت بیان نمایند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه در همکاری بین دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای با رسانه های استانی کارهای بسیار خوبی انجام گرفته، ایجاد گروه خبرنگاران فعال در بخش آب را یکی از این اقدامات دانست و اذعان داشت: در راستای افزایش سواد آبی اصحاب رسانه، جلسات منظم و بازدیدهای فنی از پروژه های آبی استان برای این عزیزان برنامه ریزی گردیده که خوشبختانه این عزیزان با اصول اولیه فنی آب آشنا شده اند.

جم یکی دیگر از اقدامات در عرصه اطلاع رسانی شرکت آب منطقه ای را همکاری تعداد 12 نفر رابط خبری در امورهای آب شهرستان های استان برشمرد و گفت: این افراد که از کارشناسان فنی امور ها می باشند با پشت سر گذاشتن کلاس های آموزش خبر نویسی و عکاسی بعنوان نماینده دفتر روابط عمومی در سطح امور های آب شهرستان های استان مشغول به فعالیت هستند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایا از تعدادی از خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد