درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44154صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 21 مرداد 1399 - 09:21
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
در ارزیابی شاخص های ۲۰ گانه که در پنج سطح توصیفی بسیار خوب، خوب، متوسط، ضعیف و بسیار ضعیف انجام می شود در خرداد ماه سال جاری ۱۴ درصد دستگاه های اجرایی نمره بسیار ضعیف، ۴۴ درصد ضعیف، ۴۲ درصد متوسط و تنها ۲ درصد موفق شده اند که نمره خوب کسب کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام با اشاره به نتایج ماهانه ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی استان در خردادماه گفت: عملکرد عمده روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کماکان در وضعیت ضعیف قرار دارد.

به گزارش شارا، آیت قیصربیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با امتیاز ۷۶ امتیاز( خوب)، دانشگاه علوم‌پزشکی با امتیاز ۶۹ امتیاز و بهزیستی با امتیاز ۶۷ امتیاز در بین دستگاه های اجرایی استان به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در بین فرمانداری ها نیز فرمانداری شهرستان بدره به عنوان برتر انتخاب شد.

وی با بیان اینکه کماکان عملکرد ۵۸ درصد دستگاه های اجرایی استان در حوزه روابط عمومی ها در وضعیت ضعیف و خیلی ضعیف قرار دارد، ادامه داد: با این وجود در مقایسه با ماه های فروردین و اردیبهشت سال جاری شاهد رشد نسبی جایگاه روابط عمومی در برخی دستگاه های اجرایی بوده ایم ولی همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

وی گفت: در ارزیابی شاخص های ۲۰ گانه که در پنج سطح توصیفی بسیار خوب، خوب، متوسط، ضعیف و بسیار ضعیف انجام می شود در خرداد ماه سال جاری ۱۴ درصد دستگاه های اجرایی نمره بسیار ضعیف، ۴۴ درصد ضعیف، ۴۲ درصد متوسط و تنها ۲ درصد موفق شده اند که نمره خوب کسب کنند.

وی بیان کرد: این در حالی است که در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری ۹۱ درصد دستگاه های اجرایی نمره بسیار ضعیف و ضعیف و تنها ۹ درصد موفق به کسب نمره متوسط شده بودند.

وی در ادامه به ارزیابی روابط عمومی فرمانداری های استان در خرداد ماه پرداخت و گفت: اگر چه در این حوزه نیز به نسبت شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی بوده ایم اما کماکان تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم که لازم است فرمانداران در جهت ارتقای جایگاه روابط عمومی اقدام کنند.

قیصربیگی در خصوص ارزیابی روابط عمومی فرمانداری های استان در خرداد ماه گفت: از ۱۰ فرمانداری که مورد در ارزیابی قرار گرفته است ۴ فرمانداری وضعیت بسیار ضعیف، ۵ فرمانداری وضعیت ضعیف و یک فرمانداری وضعیت متوسط داشته است و یک فرمانداری هم بنا به درخواست فرماندار مربوطه به خاطر تازه تاسیس بودن و عدم وجود زیرساخت های لازم از حوزه ارزیابی خارج شده است.

وی مهمترین علت ضعیف بودن روابط عمومی فرمانداری های استان در حوزه روابط‌ عمومی را عدم حضور نیروهای تخصصی در این حوزه عنوان کرد وگفت: در این واحدها اغلب افرادی کار روابط عمومی را انجام می دهد که ضمن اینکه در این حوزه تخصص لازم ندارد همزمان چند کار دیگر به آنها محول شده و این موجب عدم تمرکز بر فعالیت های روابط عمومی می شود.

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر فرمانداران به مقوله مهم روابط عمومی شد و گفت: نتایج بدست آمده بازخوردی گویا ایجاد کرده است تا با رفع مشکلات و موانع بر سر راه روابط عمومی ها شاهد پویایی بیشتر در فرمانداری ها باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در ماه های آینده با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد