درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44080صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 16 مرداد 1399 - 19:11
اولین نشست مدیران و سرپرستان روابط عمومی های ادارات و سازمان های آبادان و خرمشهر برگزار شد
با توجه به تغییر دنیای امروز نسبت به گذشته، نقش اطلاع رسانی نیز گسترده تر شده و با توجه به تشنه بودن مخاطبین برای کسب اطلاعات، اگر هر ارگان و سازمان خوراک مورد نیاز را نتواند تولید و ارایه کند، قطعا به سراغ منابع دیگر می روند. از همین روی روابط عمومی ها باید با استفاده از ابزار مختلف و به کار گیری رسانه ها با هر دیدگاهی، این مسیر را هموار کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: روابط‌عمومیها باید با استفاده از ابزار مختلف و به کار گیری رسانه ها با هر دیدگاهی، مسیر اطلاع رسانی سالم و صحیح را هموار کنند.
 
 به گزارش شارا به نقل از برنا، قدرت الله طمیمیان آیین اولین نشست مدیران و سرپرستان روابط عمومی های ادارات و سازمان های آبادان و خرمشهر که با حضور نماینده کمپانی (سی اس آر) اتحادیه اروپا در ایران و مسوولین و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی منطقه برگزار شد، اظهار کرد: از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها اجرای سیاست گذاری به منظور اطلاع رسانی دستگاه متبوع خویش است.
 
 او این سیاست را در گرو همکاری بسیار نزدیک با رسانه ها دانست و گفت: با توجه به تغییر دنیای امروز نسبت به گذشته، نقش اطلاع رسانی نیز گسترده تر شده و با توجه به تشنه بودن مخاطبین برای کسب اطلاعات، اگر هر ارگان و سازمان خوراک مورد نیاز را نتواند تولید و ارایه کند، قطعا به سراغ منابع دیگر می روند. از همین روی روابط عمومی ها باید با استفاده از ابزار مختلف و به کار گیری رسانه ها با هر دیدگاهی، این مسیر را هموار کنند.
 
 معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن بیان اهمیت و نقش روابط عمومی ها در حفظ و گسترش فعالیت سازنده ارگان های خود، افزود: پاسخ گویی به ابهامات و ایجاد حسن رابطه بین مدیران و جامعه از دیگر وظایف بسیار مهم این واحد کاری است که با خروج از روزمرگی باید جایگاه خود را در سازمان و دستگاه مربوط خویش پیدا و اعتماد مدیران را جلب، کنند.
 
 طمیمیان بیان کرد: روابط عمومی ها باید عملکرد خود را مبتنی بر استفاده از تکنولوژی، علم روز، تحقیق و کسب منابع لازم در نظر بگیرند و مدیران باید به این باور برسند که با اتکای به روابط عمومی ها می توانند خیلی از مشکلات دستگاه خود را حل کنند.
 
 او همراه شدن و ارتباط با منتقدین برای رسیدن به اهداف سازمانی و مخاطب شناسی را مهم ارزیابی کرد و اضافه کرد: وقتی جامعه هدف خود را بشناسیم قطعا بر اساس مخاطب شناسی، امر اطلاع رسانی و تولید خبر را بهتر انجام می دهیم.
 
 معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، در پایان رسانه های منتقد را یکی از بهترین همراهان سازمان ها، ارگان ها و نهادهای دولتی عنوان کرد و افزود: باید اجازه دهیم نقش پویای انتقاد و نقادی در جامعه جایگاه خودش را پیدا کند؛ چرا که هیچ جامعه ای بدون انتقاد رشد نخواهد کرد.
 
 در این نشست سرپرست جدید روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: این شورا باید اساسنامه، نظامنامه، احکام، مرام نامه و کمیته های مشخص داشته باشد که در نشست های کاری بعدی، این موارد محقق خواهند شد.
 
 سروش شریفی، افزود: قطعا نقطه نظرات تمام مدیران روابط عمومی های منطقه در خصوص موارد ذکر شده را با توجه به قوانین سرزمین اصلی و یا قوانین مناطق آزاد هر کدام که زودتر به نتیجه برسد، برای ثبت شورا پیش خواهیم برد.
 
 در این نشست علاوه بر بیان دیدگاه های برخی از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، سید فضل الدین موسوی، نماینده انجمن روابط عمومی ایران در خوزستان و نماینده کمپانی (سی اس آر) اتحادیه اروپا در ایران کارگاهی آموزشی مسوولیت های اجتماعی و نقش و جایگاه روابط عمومی ها را برگزار نمود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد