درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 434صفحه نخست » گزارش تصویری روابط عمومیچهارشنبه، 6 اردیبهشت 1391 - 21:40
روابط عمومی و فرصت های تجاری
اجرای پروژه های مختلف در خصوص اطلاع رسانی و ایجاد دایرکتوری اطلاع رسانی در کشورهای اسلامی از جمله موضوعاتی است که جای بررسی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پتانسیل های زیادی برای ایجاد و توسعه فرصت های تجاری، فرصت های سرمایه گذاری و فرصت های شغلی در کشورهای اسلامی وجود دارد، اما تبلیغات کمی در این زمینه صورت گرفته است.

اگر بازرگانان مسلمان با هم وحدت داشته باشند نه تنها می توانند میزان سود خود را افزایش دهند بلکه می توانند با افزایش میزان سرمایه گذاری، فرصت های تجاری جدیدی برای سایر مسلمانان ایجاد کنند و سطح زندگی آن ها را نیز بالا ببرند. آمار نشان می دهد از کل کشورهای اسلامی، 38 کشور در حال توسعه و 19 کشور فقیر هستند.

علاوه بر آن، همگرایی و انسجام دینی سبب بهترشدن وضعیت تجاری می شود و ایجاد «برند مشترک» در کشورهای اسلامی به ویژه بازرگانان مسلمان و تشکیل کارگروه «بازاریابی تجار مسلمان»، باعث تشویق کشورهای اسلامی و مسلمانان به استفاده از محصولات اسلامی می شود.

همچنین همکاری با بلوک های اقتصادی، تشکل ها و سازمان های اسلامی از جمله اتاق بازرگانی و صنعت اسلامی (ICCI) که در سال 1977 به عنوان بازوی اقتصادی سازمان کنفرانس اسلامی تشکیل شد سبب تقویت و تسهیل مراودات بازرگانی و اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری های مشترک می شود.

امروزه کشورهای مسلمان با دارا بودن بیش از یک پنجم جمعیت جهان و مواهب مختلف طبیعی، دارای توان بالقوه برای تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی در سطح جهانی است. بازرگانان مسلمان با شناسایی این عرصه ها و توسعه سرمایه گذاری می توانند بخش اعظم مشکلات موجود در بین جوامع اسلامی را از بین ببرند.

برگزاری همایش ها و نمایشگاه های اقتصادی، اجرای پروژه های مختلف تحقیقاتی در خصوص اطلاع رسانی و ایجاد دایرکتوری اطلاع رسانی اقتصادی، تجاری، صنعتی و خدماتی در کشورهای اسلامی از جمله موضوعاتی است که جای بحث و بررسی دارد.

 

 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد