درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 09:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43269صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 خرداد 1399 - 07:26
فرماندار خواستار تحرک و پویایی هر چه بیشتر روابط عمومی‌های ادارات شهرستان هرسین شد
فرماندار شهرستان هرسین گفت: روابط‌عمومی‌ها با توجه به تعاریف متعدد و وظایف پیچیده‌ای که دارند آن طور که باید در ادارات مورد توجه قرار نمی‌گیرند و بصورت همزمان در چند پست سازمانی مشغول فعالیت هستند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار شهرستان هرسین گفت: روابط‌عمومی‌ها با توجه به تعاریف متعدد و وظایف پیچیده‌ای که دارند آن طور که باید در ادارات مورد توجه قرار نمی‌گیرند و بصورت همزمان در چند پست سازمانی مشغول فعالیت هستند.
 
 به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت : روابط عمومی‌ها با توجه به تعاریف متعدد و وظایف پیچیده‌ای که دارند آن طور که باید در ادارات مورد توجه قرار نمی‌گیرند و بصورت همزمان در چند پست سازمانی مشغول فعالیت هستند و این چالش بعنوان یک آسیب در انعکاس عملکرد ادارات محسوب میشود.
 
 وی گفت: مسئولین و کارشناسان روابط عمومی‌ها می‌بایست ضمن تسلط و اشرافیت بر کلیه وظایف سازمانی اداره محل فعالیت خود اعتماد ذینفعان و مراجعه کنندگان را جلب نمایند.
 
 شاه آبادی افزود : انتشار و شفاف سازی عملکرد سازمان محل خدمت برای افکار عمومی از مهمترین وظایف روابط عمومی هاست و باید با اطلاع رسانی‌های به موقع پاسخگوی شبهات عمومی باشد.
 
 وی افزود: روابط عمومی‌های موفق فعالیت مستمر و هدفمندی دارند و می‌بایست همانند یک اتاق شیشه‌ای برای جامعه و مخاطبان عمل کنند و با جلب اعتماد عمومی با مردم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.
 
 شاه آبادی خواستار تحرک و پویایی هر چه بیشتر روابط عمومی‌های ادارات شهرستان هرسین شد و از مسئولین خواست با انتخاب یک مسئول روابط عمومی مستقل عملکرد حوزه کاری خود را به موقع اطلاع رسانی نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد