درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 07:58   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
  چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  پدیده تکنو فرهنگ و استحاله فرهنگ
  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»
  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42976صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 09:59
یادداشت و پیام تبریک مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
روابط عمومی، تلفیق هنرمندانه ای از علم و اخلاق با تکیه بر مهارت های ارتباطی است که می تواند با به کارگیری خلاقیت، نقش به سزایی در تولید سرمایه های اجتماعی و ارتقای فرهنگ و رونق حیات مدنی ایفا کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با ورود به عرصه جهانی شدن و دنیای وسیع ارتباطات، انتظارات افراد نسبت به آنچه در فضای پیرامون آنها می گذرد افزایش چشمگیری داشته و به همین تناسب، اخبار و رویدادها با حساسیت های بیشتر و جدی تری دنبال می شوند.
 
 به گزارش شارا، بنابراین روابط عمومی باید با تدوین راهبردهای تازه و اجتناب از روزمرگی و کلیشه گرایی، به دنبال رشد مهارت ها، ترسیم نقشه راه و اتخاذ تصمیمات کلیدی درست در نظام ارتباطی سازمان باشد و با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی، شفافیت و صداقت، پایه های اعتماد مخاطبان را محکم تر نماید.
 
 روابط عمومی، تلفیق هنرمندانه ای از علم و اخلاق با تکیه بر مهارت های ارتباطی است که می تواند با به کارگیری خلاقیت، نقش به سزایی در تولید سرمایه های اجتماعی و ارتقای فرهنگ و رونق حیات مدنی ایفا کند.
 
 امید است روابط عمومی سازمانها، با حفظ تعهد دوجانبه میان نهادها و مردم، آگاهی از کنش ها و واکنش های مخاطبان، شنیدن انتقادها و اصلاح رفتار و خدمات خود، ارتباطی سرشار از مهر و رغبت را رقم بزنند.
 
 اینجانب روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه، به ویژه تمام همکارانم در شهرداری تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، برای همه تلاشگران متعهد در حوزه ارتباطات آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
 
 میترا جلوداری
 مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد