درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 08:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42966صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 06:13
وزیر تعاون: تهدید هراسی یکی از نقاط ضعف روابط عمومی ها در ایران به شمار می رود
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه انتقال درست اخبار، سرمایه اجتماعی را افزایش می دهد، گفت: به روز رسانی شیوه های فعالیت روابط عمومی ها یک ضرورت است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه انتقال درست اخبار، سرمایه اجتماعی را افزایش می دهد، گفت: به روز رسانی شیوه های فعالیت روابط عمومی ها یک ضرورت است.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد شریعتمداری در نشست مشترک با مدیران کل ومدیران روابط‌عمومی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها، افزود: به جای روابط عمومی یکطرفه، باید روابط عمومی دو طرفه و گفت وگو محور غیررسمی شکل بگیرد.
 
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در این مدل جایگاه شبکه‌های اجتماعی برجسته و از نقش ارزشمند فضای مجازی به خوبی استفاده می شود.
 
 شریعتمداری اضافه کرد: تهدید هراسی یکی از نقاط ضعف روابط عمومی ها در ایران به شمار می رود. در این مدل از رفتار، روابط عمومی ها فقط زمانی به اتفاقات واکنش نشان می دهند که سازمان آنها مورد انتقاد قرار بگیرد؛ البته که باید به انتقادات پاسخ داده شود اما پایه گذاری اقدامات بر اساس "تهدید هراسی" به معنای مرگ جایگاه "روابط عمومی" خواهد بود.
 
 وزیر تعاون تصریح کرد: فعالیت روابط عمومی ها باید بر اساس افق سازی هوشمندانه باشد که این قضیه باعث پویایی فعالیت این جایگاه خواهد شد و انتقال درست اخبار به مرور زمان باعث افزایش سرمایه اجتماعی میشود.
 
 در پایان این نشست در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیران روابط عمومی برتر استانی: امیرافشین اشکانی (استان سیستان وبلوچستان)، محبوبه پزشکی نیا (مرکزی) و مهین شهابی (خراسان شمالی) با اهدا لوح، تجلیل شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد