درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42923صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:03
روابط عمومی قوی و دستاوردهای بزرگ
امروز روابط‌عمومی پل ارتباطی مردم و رسانه‌ها با سازمان‌ها هستند و یک روابط عمومی قوی با ارتباطات خوب با رسانه‌ها می‌تواند موفقیت مدیران و سازمان خود را به خوبی برای مردم نشان بدهد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروز روابط‌عمومی پل ارتباطی مردم و رسانه‌ها با سازمان‌ها هستند و یک روابط عمومی قوی با ارتباطات خوب با رسانه‌ها می‌تواند موفقیت مدیران و سازمان خود را به خوبی برای مردم نشان بدهد.
 
 روابط عمومی بازوی تقویت مدیریت، مدیرعامل و مسئول است و یک روابط عمومی قوی همواره تلاش خود را می‌کند تا سازمان و همچنین مسئولان و همکاران خود را در سازمان به موفقیت برساند و موفقیت‌های سازمان متبوع خودش را پررنگ کند. روابط عمومی می‌تواند و باید در تقویت ارتباطات درون ‌سازمانی و برون سازمانی بکوشد و نقش پررنگی در سازماندهی درونی یک نهاد و موسسه دارد و می‌تواند باعث ارتقای خود و سازمانی که در آن کار می‌کند بشود. روابط عمومی همچنین در حوزه برون سازمانی نقش پررنگی دارد و می‌تواند با رصد اخبار و اتفاقات بیرونی که به او و سازمانش مرتبط است با اصلاح اشکالات باعث از بین رفتن نقطه ضعف‌ها و عیب‌های سازمان خود می‌شود.
 
 امروز روابط عمومی پل ارتباطی مردم و رسانه‌ها با سازمان‌ها هستند و یک روابط عمومی قوی با ارتباطات خوب با رسانه‌ها می‌تواند موفقیت مدیران و سازمان خود را به خوبی برای مردم نشان بدهد و منعکس بکند و این روابط عمومی است که می‌تواند موفقیت‌های یک سازمان را به خوبی نشان بدهد و اگر روابط عمومی قوی نباشد قطعا موفقیت‌های یک سازمان به خوبی دیده نخواهد شد. مدیر روابط عمومی و کارکنان آن در یک مجموعه نقش پررنگی در توسعه هر مجموعه‌ای دارد و اگر مدیریت یک مجموعه به روابط عمومی خود بها بدهد و به آن توجه کند قطعا می‌تواند در برون رفت از مشکلات مختلف موفق باشد باید 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را نه تنها به مدیران بلکه به همه کارکنان روابط عمومی و فعالان این حوزه تبریک گفت.
 
 مرتضی بلوکی مشاور مدیر عامل و مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری ایلنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد