درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42923صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:03
روابط عمومی قوی و دستاوردهای بزرگ
امروز روابط‌عمومی پل ارتباطی مردم و رسانه‌ها با سازمان‌ها هستند و یک روابط عمومی قوی با ارتباطات خوب با رسانه‌ها می‌تواند موفقیت مدیران و سازمان خود را به خوبی برای مردم نشان بدهد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروز روابط‌عمومی پل ارتباطی مردم و رسانه‌ها با سازمان‌ها هستند و یک روابط عمومی قوی با ارتباطات خوب با رسانه‌ها می‌تواند موفقیت مدیران و سازمان خود را به خوبی برای مردم نشان بدهد.
 
 روابط عمومی بازوی تقویت مدیریت، مدیرعامل و مسئول است و یک روابط عمومی قوی همواره تلاش خود را می‌کند تا سازمان و همچنین مسئولان و همکاران خود را در سازمان به موفقیت برساند و موفقیت‌های سازمان متبوع خودش را پررنگ کند. روابط عمومی می‌تواند و باید در تقویت ارتباطات درون ‌سازمانی و برون سازمانی بکوشد و نقش پررنگی در سازماندهی درونی یک نهاد و موسسه دارد و می‌تواند باعث ارتقای خود و سازمانی که در آن کار می‌کند بشود. روابط عمومی همچنین در حوزه برون سازمانی نقش پررنگی دارد و می‌تواند با رصد اخبار و اتفاقات بیرونی که به او و سازمانش مرتبط است با اصلاح اشکالات باعث از بین رفتن نقطه ضعف‌ها و عیب‌های سازمان خود می‌شود.
 
 امروز روابط عمومی پل ارتباطی مردم و رسانه‌ها با سازمان‌ها هستند و یک روابط عمومی قوی با ارتباطات خوب با رسانه‌ها می‌تواند موفقیت مدیران و سازمان خود را به خوبی برای مردم نشان بدهد و منعکس بکند و این روابط عمومی است که می‌تواند موفقیت‌های یک سازمان را به خوبی نشان بدهد و اگر روابط عمومی قوی نباشد قطعا موفقیت‌های یک سازمان به خوبی دیده نخواهد شد. مدیر روابط عمومی و کارکنان آن در یک مجموعه نقش پررنگی در توسعه هر مجموعه‌ای دارد و اگر مدیریت یک مجموعه به روابط عمومی خود بها بدهد و به آن توجه کند قطعا می‌تواند در برون رفت از مشکلات مختلف موفق باشد باید 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را نه تنها به مدیران بلکه به همه کارکنان روابط عمومی و فعالان این حوزه تبریک گفت.
 
 مرتضی بلوکی مشاور مدیر عامل و مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری ایلنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد