درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 11:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42903صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 11:26
استاندار چهارمحال و بختیاری: روابط‌عمومی هر دستگاه خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه است
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط‌عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیری در توسعه ارتباط میان نهاد‌ها و سرمایه‌های اجتماعی ایفا می‌کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط‌عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیری در توسعه ارتباط میان نهاد‌ها و سرمایه‌های اجتماعی ایفا می‌کند.
 
 به گزارش گروه شارا اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه و طلایه داران اطلاع رسانی تبریک گفت.
 
 متن کامل پیام به شرح زیر است.
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 بدون تردید، روابط‌عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیر و بی‌بدیلی را در امر تحکیم و توسعه ارتباط میان نهاد‌ها و سرمایه‌های اجتماعی ایفا می‌کند.
 
 امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک جایگاه تشریفاتی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.
 
 روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده‌ای است برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمت کشان این عرصه و ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در مسیر تغییر نگرش ها، باور‌ها و ذهنیت‌ها نسبت به جایگاه و منزلت این حرفه، همچنین ایجاد انگیزه و تحرک بیشتر در بین مدیران، دست اندرکاران و مدیران روابط عمومی در راه کمک به رشد و بالندگی و پویایی بیش از پیش این نهاد مدنی می‌باشد.
 
 اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه که علی رغم تمامی سختی‌ها و دشواری‌ها در روز‌های عادی و شرایط بحرانی همچون شیوع ویروس کرونا با جدیت در راستای عمل به رسالت حرفه‌ای خود گام بر داشته اند، تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت‌های ارتباطی و همت والای روابط عمومی ها بتوانیم زمینه ساز شناسایی ظرفیت های توسعه و عامل پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری شویم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد