درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42249صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 12:36
اصول روابط عمومی - چگونگی تنظیم یک برنامه روابط عمومی
هر فعالیت روابط عمومی در برنامه شما باید با اهداف مشخص و نتایج مطلوب در رسانه های اجتماعی همراه باشد. این اهداف نه تنها به شما در حفظ مسیر کمک می کند، بلکه اندازه گیری و تجزیه و تحلیل نتایج می تواند مسیر برنامه های روابط عمومی آینده شما را مشخص سازد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی در مورد قرار دادن نام تجاری در تصویر بزرگتر است. این جایی است که یک برنامه روابط عمومی در جهت دستیابی به موقعیت های برتر و تأثیرگذاری بیشتر، به آن کمک می کند.

بیایید با هم نگاهی گذرا به این مراحل بیندازیم:

- ارزیابی وضعیت
- تنظیم اهداف
- شناسایی مخاطبان
- طراحی پیام های کلیدی
- مشخص کردن تاکتیک ها و کانال ها
- برنامه ریزی بودجه
- اندازه گیری نتایج

ارزیابی وضعیت
تحلیل وضعیت فعلی کسب و کار مبنای اصلی برنامه های روابط عمومی است.

تنظیم اهداف
هر فعالیت روابط عمومی در برنامه شما باید با اهداف مشخص و نتایج مطلوب در رسانه های اجتماعی همراه باشد. این اهداف نه تنها به شما در حفظ مسیر کمک می کند، بلکه اندازه گیری و تجزیه و تحلیل نتایج می تواند مسیر برنامه های روابط عمومی آینده شما را مشخص سازد.

شناسایی مخاطبان
هنگامی که یک بررسی کلی از وضعیت و اهداف فعلی کسب و کار خود کسب کردید، مرحله بعدی برای برنامه روابط عمومی شما شناسایی مخاطبان است. مشتریان شما چه کسانی هستند و چرا از محصول/ خدمات شما استفاده می کنند؟ از چه نوع رسانه ای استفاده می کنید؟ هنگامی که به این سؤالات پاسخ دهید، می توانید مخاطبان تأثیرگذار را نیز شناسایی کنید.

طراحی پیام های کلیدی
پیام را کوتاه، ساده و سازگار نگه دارید. پیام های کلیدی، ارتباطات شما را یکپارچه و مداوم نگه می دارد و همه پیام ها را در کانال های روابط عمومی دیگر شما هدایت می کند.

مشخص کردن تاکتیک ها و کانال ها
کانال هایی را مشخص کنید که مخاطبان هدف شما وقت خود را در آنجا سپری می کنند و کدام تاکتیک ها بیشترین ارزش و تاثیر را برای شما کسب می کنند.

- کانالهای روابط عمومی شامل:
- یک اتاق خبر مرکزی
- اطلاعیه های مطبوعاتی
- وبلاگها
- رسانه های اجتماعی
- مناسبت ها و ...

برنامه ریزی بودجه
برای عملی کردن برنامه روابط عمومی خود به چه ابزارها و منابعی نیاز دارید؟ در کجا بودجه خود را خرج کرده و تحقیق و اولویت بندی می کنید. تیم های روابط عمومی معمولاً بودجه هایی را برای ابزارها، کانال های پولی، رویدادها و آژانس ها اختصاص می دهند.

اندازه گیری نتایج
حرف قدیمی صادق است: "اگر نتوانید آن را اندازه بگیرید، نمی توانید آن را بهبود بخشید." بازی آینده را با آموختن از رویکرد فعلی خود ادامه دهید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد