درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 12:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی
  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد
  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی
  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند
  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42225صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 11 فروردین 1399 - 08:40
سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی
من پیشنهاد نمی کنم که هر مدیر عامل، اندرو کومو باشد، یا می تواند باشد. به همین دلیل ارتباطات در اینجا بسیار مهم هستند: ارائه اطلاعات و حقایق روشن، در زمان واقعی؛ تجزیه و تحلیل روند و پیشرفت هایی که می تواند برای مخاطب بومی سازی شود و به رهبران ما کمک می کند تا با قاطعیت و دلسوزی رهبری کنند.
  

 

1. حقایق و اطلاعات

مردم حقایق را می خواهند و آنها را در زمان واقعی هم می خواهند.

 

بهترین کانال، اینترانت است. با یک به روزرسانی منظم و روزانه که همه می توانند به آن اعتماد داشته و به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. این همان چیزی است که برت لوتز، "یک منبع حقیقت" می نامد.

2. بینش و راهنمایی

روندها در کارهایی که بعد انجام می دهیم چه تاثیری می گذارد و هفته آینده چه خواهیم کرد؟ کارمندان می خواهند بدانند که ما چه می کنیم - و چرا.

 

بهترین کانال: ایمیل یا جلسات گروه مجازی. مدیران واقعاً به حمایت از ارتباط دهندگان در این زمینه احتیاج دارند. نه هر روز، و هر بار که اتفاق جدیدی رخ می دهد، زیرا هر ساعت اتفاق جدیدی رخ می دهد. آرام باشید و یک ارزیابی مطمئن ارائه دهید.

3. شفقت و الهام

مردم می خواهند الهام بگیرند، بدانند که ما از این بحران به سلامت عبور خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد و همه ما باید به هر شکلی که می توانیم از یکدیگر مراقبت کنیم.

 

بهترین کانال: یک نفر، احتمالاً مدیرعامل.


به طور خارق العاده، هر سه سطح از این ارتباطات در یک فرد مجسم می شوند. به همین دلیل است که مردم شاهد برنامه ریزی برگزاری جلسات روزنامه نگاری توسط اندرو کومو، فرماندار نیویورک هستند.

کومو با بیان حقایق شروع می کند و سپس به سمت روندها و بینش ها حرکت می کند و در مورد چگونگی شتاب COVID-19 (
کروناویروس) در نیویورک صحبت می کند، برای مقابله با آن چه باید کرد و چگونه اتفاق می افتد که در بقیه کشور پخش می شود.

او با صحبت کردن در مورد شفقت، نتیجه می گیرد. او در مورد مادرش صحبت می کند. او در مورد مادر شما و مادر من صحبت می کند. او از طنز مناسب استفاده می کند و او در مورد عشق صحبت می کند.

من پیشنهاد نمی کنم که هر مدیر عامل، اندرو کومو باشد، یا می تواند باشد. به همین دلیل ارتباطات در اینجا بسیار مهم هستند: ارائه اطلاعات و حقایق روشن، در زمان واقعی؛ تجزیه و تحلیل روند و پیشرفت هایی که می تواند برای مخاطب بومی سازی شود و به رهبران ما کمک می کند تا با قاطعیت و دلسوزی رهبری کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد