درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 12:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42225صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 11 فروردین 1399 - 08:40
سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی
من پیشنهاد نمی کنم که هر مدیر عامل، اندرو کومو باشد، یا می تواند باشد. به همین دلیل ارتباطات در اینجا بسیار مهم هستند: ارائه اطلاعات و حقایق روشن، در زمان واقعی؛ تجزیه و تحلیل روند و پیشرفت هایی که می تواند برای مخاطب بومی سازی شود و به رهبران ما کمک می کند تا با قاطعیت و دلسوزی رهبری کنند.
  

 

1. حقایق و اطلاعات

مردم حقایق را می خواهند و آنها را در زمان واقعی هم می خواهند.

 

بهترین کانال، اینترانت است. با یک به روزرسانی منظم و روزانه که همه می توانند به آن اعتماد داشته و به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. این همان چیزی است که برت لوتز، "یک منبع حقیقت" می نامد.

2. بینش و راهنمایی

روندها در کارهایی که بعد انجام می دهیم چه تاثیری می گذارد و هفته آینده چه خواهیم کرد؟ کارمندان می خواهند بدانند که ما چه می کنیم - و چرا.

 

بهترین کانال: ایمیل یا جلسات گروه مجازی. مدیران واقعاً به حمایت از ارتباط دهندگان در این زمینه احتیاج دارند. نه هر روز، و هر بار که اتفاق جدیدی رخ می دهد، زیرا هر ساعت اتفاق جدیدی رخ می دهد. آرام باشید و یک ارزیابی مطمئن ارائه دهید.

3. شفقت و الهام

مردم می خواهند الهام بگیرند، بدانند که ما از این بحران به سلامت عبور خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد و همه ما باید به هر شکلی که می توانیم از یکدیگر مراقبت کنیم.

 

بهترین کانال: یک نفر، احتمالاً مدیرعامل.


به طور خارق العاده، هر سه سطح از این ارتباطات در یک فرد مجسم می شوند. به همین دلیل است که مردم شاهد برنامه ریزی برگزاری جلسات روزنامه نگاری توسط اندرو کومو، فرماندار نیویورک هستند.

کومو با بیان حقایق شروع می کند و سپس به سمت روندها و بینش ها حرکت می کند و در مورد چگونگی شتاب COVID-19 (
کروناویروس) در نیویورک صحبت می کند، برای مقابله با آن چه باید کرد و چگونه اتفاق می افتد که در بقیه کشور پخش می شود.

او با صحبت کردن در مورد شفقت، نتیجه می گیرد. او در مورد مادرش صحبت می کند. او در مورد مادر شما و مادر من صحبت می کند. او از طنز مناسب استفاده می کند و او در مورد عشق صحبت می کند.

من پیشنهاد نمی کنم که هر مدیر عامل، اندرو کومو باشد، یا می تواند باشد. به همین دلیل ارتباطات در اینجا بسیار مهم هستند: ارائه اطلاعات و حقایق روشن، در زمان واقعی؛ تجزیه و تحلیل روند و پیشرفت هایی که می تواند برای مخاطب بومی سازی شود و به رهبران ما کمک می کند تا با قاطعیت و دلسوزی رهبری کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد