![](http://www.shara.ir/media/image/1399/01/04/2905047-prtips-1-895x336.jpg)
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابطعمومی یک واحد مهم در هر کسب و کار است. این امر باعث افزایش شهرت برندها می شود.
گزارش ها نشان می دهد که صنعت روابط عمومی در سال های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت - با روندهای خاصی که رشد را تسریع می کنند.
در اینجا برخی از روندهایی که برند شما را برجسته می کند آمده است:
1. انسانی سازی برند
انسان سازی یک نام تجاری مدت هاست که مورد استقبال قرار گرفته است. با این حال، این روند شدت یافته است.
2. تولید بیشتر محتوای بصری
مطالعات نشان می دهد که مغز انسان می تواند یک تصویر کامل را در 13 میلی ثانیه پردازش کند - کمتر از آنکه بتواند چشمک بزند.
محتوای بصری ارتباط عمیقی بین یک برند و مردم ایجاد می کند. هرچه این فیلم کوتاه تر باشد، جذاب تر و مورد توجه واقع می شود. احتمال زیادی وجود دارد که مخاطبان شما بیشتر از خواندن متن از طریق تماشای یک ویدیو صرف کنند.
3- استفاده از رسانه های اجتماعی و تأثیرگذار
امروزه رسانه های اجتماعی همچنان در بسیاری از مشاغل نقش اساسی دارند. رسانه های اجتماعی صدایی به مصرف کنندگان داده اند که نباید از آن غافل شوید.
فضای رسانه های اجتماعی شما نباید در خلاء وجود داشته باشد.
4. ادغام بازاریابی و روابط عمومی
هدف اصلی بازاریابی، افزایش فروش است. در حالیکه روابط عمومی مرکز مدیریت شهرت یک شرکت است. با این حال، خط بین بازاریابی و روابط عمومی در حال کمرنگ شدن است. هر دو صنعت با هم همپوشانی دارند.
واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و رهبری فکری، روندهای دیگری هستند که باید از آنها استفاده کرد. برند شما چقدر خوب این روندها را اجرا می کند؟
|