درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 06:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42102صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 18 بهمن 1400 - 02:00
روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش شهرت برند می شود؟
مصرف کنندگان و کارمندان به طور یکسان سازمانهایی را ترجیح می دهند که مأموریت های آنها، ارزش های خود را منعکس کند: "با انجام کارهای خوب" یک بررسی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت نشان داد که تقریباً سه چهارم مردم احتمالاً با سازمانی درگیر هستند که از موضوعی که به آن اعتقاد دارند پشتیبانی می کند.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مصرف کنندگان و کارمندان به طور یکسان سازمانهایی را ترجیح می دهند که مأموریت های آنها، ارزش های خود را منعکس کند: "با انجام کارهای خوب"
 
 در شرایط امروز، برندها وفاداری مصرف کننده را به خود جذب می کنند - و وقتی ارزش ها را به عمل متصل می کنند، به خوبی عمل می کنند. یک بررسی روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت در سال 2019 نشان داد که تقریباً سه چهارم مردم احتمالاً با سازمانی درگیر هستند که از موضوعی که به آن اعتقاد دارند پشتیبانی می کند.
 
 انجام کار خوب به این معنا نیست که مردم از آن آگاه باشند. روابط عمومی در اینجا به عنوان ابزاری قدرتمند برای آگاهی بخشی از تلاشهای مسئولیت اجتماعی CSR و ایجاد شهرت برند در حال بازی است.
 
 ارتباطات استراتژیک یک داستان CSR می تواند نسبت به گذشته برند مطلوب تری را به شما نشان دهد و باعث ماندگاری شود. با این حال، داستان صحیح بدون استفاده از بهترین شیوه های روابط عمومی احیا نمی شود.
 
 در اینجا سه ​​نکته برتر ذکر شده است:
 
 یک موضع معتبر بگیرید


 موضع فرومایه در مورد یک مسئله اجتماعی، خودکشی و آتش سوزی خواهد کرد. نه تنها مردم متوجه خواهند شد، بلکه چنین نابسامانی می تواند اعتبار یک برند را خراب کند. قصه گویی معتبر در بین بهترین شیوه های روابط عمومی رتبه بالایی دارد، اما هنگام روایت داستان مسئولیت اجتماعی شرکت بسیار مهم است. برای اطمینان از اصالت، ابتدا به ارزش ها و رسالت اصلی سازمان خود فکر کنید و سپس تلاش های CSR خود را در مورد آن متمرکز کنید. این رویکرد نه تنها استراتژیک است بلکه قابل اعتقاد است و این به شما کمک می کند تا تعهد عمومی خود را نسبت به یک دلیل خاص که بسیار مؤثرتر است، نشان دهید
 
 با پیام رسانی سازگار باشید


 شرکتی که  CSR اش در حال گسترش است دارای یک زاویه دید رسانه ای قوی است. برای برقراری ارتباط، متون رسانه ای را با دقت توزیع کنید تا خبرنگاران را مطلع و درگیر کنید.
 
 علاوه بر این، پیام رسانی مداوم در هر ارتباط ضروری است تا اطمینان حاصل شود که همه مخاطبان تصویر واضح و روشن از داستان CSR شما را به دست می آورند. این همچنین به شما کمک می کند تا اطلاعات لازم را برای تأثیرگذاری واقعی متبلور کنید. توسعه یک شخصیت تجاری با نام تجاری ثابت بهترین عملکرد است که اعتبار را می افزاید و برند را به عنوان یک منبع قابل اعتماد قرار می دهد.
 
 درخشش یک نورافکن


 فرصت های اعطای جایزه صنعت CSR روشهای خوبی برای برجسته کردن اقدامات خارجی و تقویت روحیه شرکت در داخل است. برنده جوایز به همان روال با تأیید شخص ثالث است. این اعتبار را تثبیت می کند، اعتماد می افزاید و پیام رسانی را برای مخاطبان جدید گسترش می دهد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد