درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 22:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42059صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 07:29
مدیریت نمونه کارها با گذشت زمان در حال تحول است
مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) یک رشته است که با گذشت زمان پیچیده تر می شود. این تکامل ادامه خواهد یافت. مطمئناً، PPM مدیریت کل مجموعه ای از پروژه ها را به عنوان یک نهاد بزرگ برای دستیابی به اهداف شرکت نشان می دهد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت نمونه کارها با گذشت زمان در حال تحول است. در حقیقت، جامعه به سمت یک رویکرد جامع تر مدیریتی پیش می رود که نحوه استفاده از مدیریت نمونه کارها پروژه (PPM) را توضیح می دهد.
 
 پیوندها بین سطوح
 مدیریت پروژه نمونه کارها، استراتژی های سرمایه گذاری یک سازمان را توصیف می کند. علاوه بر این، از هم افزایی ها برای ایجاد منافع بیشتر برای سازمان استفاده می کند. در صورت اجرای پروژه های مستقل مدیریت، این مزایا دشوار خواهد بود.
 
 در نتیجه، شناسایی اهداف و مزایای یک سبد قبل از انتخاب پروژه ها بسیار مهم است. در واقع، برای تحقق اهداف شرکت، تعریف این اهداف باید قبل از انتخاب پروژه ها انجام شود.
 
 تعریف PPM
 تعاریف مختلفی از PPM وجود دارد. بیایید برخی از ارزشمندترین ها را ببینیم.
 
 تعریف یک نمونه کارها مانند تعریف یک برنامه است. در اصل، این مجموعه ای از پروژه ها را نشان می دهد که یک شرکت به شکلی مدیریت می کند که منافع آن را برای شرکت ایجاد می کند.
 
 در عین حال، یک پروژه نمونه کار نیز مجموعه ای از پروژه هاست. تمام این پروژه ها تحت مدیریت یک سازمان است که برای منابع محدود رقابت می کند.
 
 یادت باشه
 مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) یک رشته است که با گذشت زمان پیچیده تر می شود. این تکامل ادامه خواهد یافت. مطمئناً، PPM مدیریت کل مجموعه ای از پروژه ها را به عنوان یک نهاد بزرگ برای دستیابی به اهداف شرکت نشان می دهد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد