شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان، کلیدهای به دست آوردن وفاداری، به خصوص در بین نسل هزاره هستند.
به گزارش شارا، اخیرا مصرف کنندگان از برندهایی که حمایت می کنند خواسته اند که در مسائل اجتماعی و فرهنگی جبهه گیری کنند.
تحقیق جدیدی از 5W Public Relations نشان می دهد که تقریبا سه چهارم (71 درصد) پاسخ دهندگان می گویند برایشان مهم است از شرکت هایی خرید کنند که با ارزش های آن ها سازگارند. جالب تر آنکه، جمعیتی غول آسا (83 درصد) از هزاره ها می گویند این مسئله مهم است. این امر نشان می دهد که نوعی ترند فزاینده به سمت بازاریابی خیرخواهانه، به خصوص بین مصرف کنندگان جوان تر، وجود دارد.
عموم مردم به طور کلی از چشم انداز اجتماعی و سیاسی آگاه تر شده اند. چون 59 درصد کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند گفته اند دوست دارند کالاهایی بخرند که نشان دهنده ایدئولوژی ها و عقاید اجتماعی و سیاسی آن هاست.
وقتی افراد را بر اساس سن دسته بندی کردیم دریافتیم که 21 درصد افرادی که متعلق به نسل بعد از جنگ جهانی دوم بودند، 50 درصد متولدین 1965 تا 1980 و 62 درصد هزاره ها با این بیانیه موافقت کردند که این دوباره نشان می دهد عمل گرایی در بازاریابی برای نسل های جوان تر مهم است.
ران توروسیان، مدیرعامل و موسس 5WPR در یک اطلاعیه گفت:"تحقیق ما نشان می دهد که هر چه مصرف کنندگان جوان تر باشند، بیشتر محتمل است که شرکت هایی که آن ها از او خرید می کنند نشانگر ایدئولوژی های آن ها باشند."
داد های گزارش Consumer Culture از 5WPR از یک نظرسنجی آنلاین که از 13 تا 18 نوامبر سال 2019 توسط MARU/Matchbox به نمایندگی از 5WPR جمع آوری شد، گرفته شده اند. نظرسنجی از یک نمونه 1001 نفری بزرگسال آمریکایی بالای 18 سال انجام شد.
این گزارش شامل نموارهای مصرف کننده منحصر به فرد در صنایع، رفتارهای خرید به تفکیک نسل، بازاریابی رسانه های اجتماعی، وجهه شرکت، عمل گرایی برند و غیره می شود.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|