درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:34   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41851صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 9 اسفند 1398 - 19:19
نظرسنجی/ کلیدهای وفاداری؛ ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان
ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان، کلیدهای به دست آوردن وفاداری، به خصوص در بین نسل هزاره هستند. به گزارش شارا، اخیرا مصرف کنندگان از برندهایی که حمایت می کنند خواسته اند که در مسائل اجتماعی و فرهنگی جبهه گیری کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان، کلیدهای به دست آوردن وفاداری، به خصوص در بین نسل هزاره هستند.


به گزارش شارا، اخیرا مصرف کنندگان از برندهایی که حمایت می کنند خواسته اند که در مسائل اجتماعی و فرهنگی جبهه گیری کنند.

 

تحقیق جدیدی از 5W Public Relations نشان می دهد که تقریبا سه چهارم (71 درصد) پاسخ دهندگان می گویند برایشان مهم است از شرکت هایی خرید کنند که با ارزش های آن ها سازگارند. جالب تر آنکه، جمعیتی غول آسا (83 درصد) از هزاره ها می گویند این مسئله مهم است. این امر نشان می دهد که نوعی ترند فزاینده به سمت بازاریابی خیرخواهانه، به خصوص بین مصرف کنندگان جوان تر، وجود دارد.


عموم مردم به طور کلی از چشم انداز اجتماعی و سیاسی آگاه تر شده اند. چون 59 درصد کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند گفته اند دوست دارند کالاهایی بخرند که نشان دهنده ایدئولوژی ها و عقاید اجتماعی و سیاسی آن هاست.

 

وقتی افراد را بر اساس سن دسته بندی کردیم دریافتیم که 21 درصد افرادی که متعلق به نسل بعد از جنگ جهانی دوم بودند، 50 درصد متولدین 1965 تا 1980 و 62 درصد هزاره ها با این بیانیه موافقت کردند که این دوباره نشان می دهد عمل گرایی در بازاریابی برای نسل های جوان تر مهم است.


ران توروسیان، مدیرعامل و موسس 5WPR در یک اطلاعیه گفت:"تحقیق ما نشان می دهد که هر چه مصرف کنندگان جوان تر باشند، بیشتر محتمل است که شرکت هایی که آن ها از او خرید می کنند نشانگر ایدئولوژی های آن ها باشند."


داد های گزارش Consumer Culture از 5WPR از یک نظرسنجی آنلاین که از 13 تا 18 نوامبر سال 2019 توسط MARU/Matchbox به نمایندگی از 5WPR جمع آوری شد، گرفته شده اند. نظرسنجی از یک نمونه 1001 نفری بزرگسال آمریکایی بالای 18 سال انجام شد.

 

این گزارش شامل نموارهای مصرف کننده منحصر به فرد در صنایع، رفتارهای خرید به تفکیک نسل، بازاریابی رسانه های اجتماعی، وجهه شرکت، عمل گرایی برند و غیره می شود.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد