درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41849صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 20 خرداد 1400 - 05:43
4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال
استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال، 4 روش اثبات شده زیر را پیگیری نمایید:


1. ایجاد یک وب سایت جذاب
اصلی ترین ارتباط شما با مردم، وب سایت شماست و این امر به شما امکان می دهد مستقیماً با مشتریان ارتباط برقرار کنید. نشانی وب سایت تان را در همه اقلام و تولیدات شرکت بگنجانید.


برای ایجاد رابطه خوب با مشتریان در وب سایت خود، باید از لحاظ کردن منوهای اظهار نظر و فرم های تماس اطمینان حاصل کنید تا بتوانید بازخورد دریافت کرده و پاسخگو باشید.


2. با تأثیرگذار و رسانه ارتباط برقرار کنید
اگرچه ممکن است قبلاً با مطبوعات و روزنامه نگاران سنتی رابطه برقرار کرده باشید، اما باید با مجله ها و وبلاگ های آنلاین نیز ارتباط برقرار کنید و این می تواند به ارتقاء برند شما به مخاطبان صرفاً دیجیتال کمک کند. علاوه بر این، بخش عمده تبلیغ برند اکنون توسط تأثیرگذارانی انجام می شود که می توانند به شما کمک کنند تا پیام ها و اطلاعیه های مطبوعاتی تان را در کانال های خود پخش کنند.

شما باید سعی کنید با تأثیرگذارانی که پیام مشابهی با شرکت شما دارند، ارتباط برقرار کنید، زیرا این کار با برند شما در ارتباط است و می تواند به ارتقاء خدمات شما به مخاطبان هدفمند که احتمالاً به آنچه شرکت شما ارائه می دهد، کمک کند.


3. انتشار متون مطبوعاتی را آماده و بهینه کنید
تهیه متون مطبوعات دیجیتال با نوشتن نسخه ای که برای مطبوعات سنتی ارسال می شود متفاوت است. به جای اینکه فقط از زاویه ای بنویسید که برای روزنامه ها مطلوب و جالب باشد، باید با استفاده از کلمات کلیدی و عباراتی صحیح که می تواند به انتشار آنلاین کمک کند، به راحتی آنلاین باشید. بنابراین SEO خود را تقویت کنید.


4. با مشتریان به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید
استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد